سردار جعفری : به دلیل مشکل جسمی نمی‌توانم با بی‌حجاب‌ها در خیابان‌ها مقابله کنم

Submitted on ش., 03/09/2024 - 13:08

سردار پاسدار عزیز جعفری، فرماندۀ قرارگاه بقیه‌الله، هشدار داد که این قرارگاه قصد دارد با جذب افراد جدید و توسعۀ اقدام‌های خود هر چه زودتر "بساط بی حجابی" را برچیند و در این چارچوب فعالیت‌های "آمران به معروف و ناهیان از منکر" در متروها به ویژه در مترو تئاتر شهر ادامه خواهند یافت.

فرماندۀ پیشین سپاه پاسداران خیزش "زن، زندگی، آزادی" را "فتنه" و "خطرناک" خواند و افزود : "متاسفانه در فتنه سال گذشته بسیاری از مسئولین و بخشی از مردم مردود شدند. برخی از مؤمنین هم دچا تردید شدند." با این حال، عزیز جعفری در اظهاراتی تهدیدآمیز علیه زنان گفت : "مطمئن باشید این فتنه [مقابله با حجاب اجباری] به صورت کامل جمع خواهد شد."

سردار جعفری از این که شخصاً نمی‌تواند به دلیل "مشکل جسمی" در سرکوب زنان مخالف حجاب اجباری مستقیماً شرکت کند ابراز تأسف کرد. او  خطاب به آمران به معروف ...گفت : "حسرت می‌خورم که به دلیل مشکل جسمی نمی‌توانم در کف میدان همراه شما باشم. من هم وظیفۀ خود می دانم که در خیابان همراه شما امر به معروف و نهی از منکر" کنم.

فرماندۀ پیشین سپاه پاسداران در پایان گفت : "درزمینۀ امر به معروف و نهی از منکر در خصوص مسئله حجاب حتی اگر در سایر ایستگاه‌های مترو کارمان را توسعه ندهیم، فعالیت‌های ما در مترو تئاترشهر متوقف نخواهد شد. ما می‌خواهیم با توسعه اقدامات خود، زودتر بساط فتنه بی حجابی را خنثی کنیم". وی ابراز امیدواری نمود که با جذب افراد بیشتر و همچنین همت و تلاش بیشتر، "مقابله با بی حجابی زودتر به نتیجه برسد."

همزمان با این اظهارات دو دختر جوان که در میدان تجریش تهران با رقص به استقبال بهار و نوروز رفته بودند به دستور دادستان تهران دستگیر شدند.  

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اخبار جهان را با بارگیری اَپ ار.اف.ای دنبال کنید

منبع
rfi
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز