شورای شهر تورنتو به دولت توصیه می کند که برای ساخت مسکن ارزان قیمت زمین بخرد

Submitted on جمعه, 03/11/2022 - 20:56

مرکز شهر تورنتو را می توان به عنوان یک اینچ زمین توصیف کرد و اساساً اکنون زمین زیادی برای توسعه وجود ندارد. خیابان شربورن 214-230 آخرین زمین خالی است و اکنون شورای شهر تورنتو و حامیان جامعه آخرین تلاش را انجام می دهند تا شهر تورنتو را متقاعد کنند که دو زمین خالی مرکز شهر را برای مسکن مقرون به صرفه بخرد نه اینکه آنها را به سازندگان بفروشد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، کریستین ونگ تام، عضو شورای شهر بخش ۱۳ تورنتو، گفت که اگر دولت اقدام فوری برای ساخت مسکن ارزان‌تر انجام ندهد، وضعیت بی‌خانمان‌ها در تورنتو بدتر خواهد شد.

وونگ از کارکنان شهر خواسته است که امکان سنجی خرید خیابان شربورن 214-230 برای مسکن مقرون به صرفه، از جمله اجاره های مرتبط با درآمد را مطالعه کنند.

هوانگ هویون گفت تورنتو صدها میلیون دلار ذخایر دارد. کارکنان شورا از مدت ها قبل از ملک اطلاع داشتند و از قبل دستورالعمل شورا به آنها را می دانستند که شامل حق خرید ملک در صورت تمایل فروشنده به فروش بود.

این گزارش در تاریخ ۹ مارچ، دو روز قبل از پذیرش پیشنهاد توسط فروشندگان، به شورا ارائه شد. این ملک در نزدیکی خیابان شربورن و خیابان دانداس بیش از یک دهه است که خالی بوده است.

هیچ قیمت فروش برای این دو ملک که فروشنده آن را "فرصت توسعه بلندمرتبه" توصیف کرد، ارائه نشد.

لیندسی ویندهاگر، هماهنگ کننده کاهش آسیب در مرکز بهداشت اجتماعی ریجنت پارک، گفت: "ما منتظر مسکن بودیم و شورا به ندرت مسکن جدید و واقعاً مقرون به صرفه ای ساخته است که با درآمد یا توان اجاره ی قشر کم درآمد همخوانی داشته باشد که هنوز در جامعه ی ما و در خیابان های ما ساخته شده باشد. بی خانمان ها می میرند. اکنون زمان آن رسیده است که اقدامی ملموس برای خرید این سایت در 214-230 Sherbourne برای مسکن مقرون به صرفه انجام دهیم.

در واقع، دولت شهر قبلا رایزنی کرده بود، اما مالکان از فروش زمین به دولت شهر خودداری کردند.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز