قوانین جدید برای سازندگان مسکن در ریچموند هیل

Submitted on س., 04/05/2022 - 20:27

قوانین جدید برای توسعه مسکن ریچموند هیل؛ حداقل ۳۵٪ مقرون به صرفه
منطقه یورک در حال به روز رسانی طرح رسمی خود است و شهر ریچموند هیل باید اطمینان حاصل کند که تمام پیشرفت های مسکن در مناطق رشد کلیدی منطقه دارای سهم عادلانه ای از مسکن ارزان قیمت است.

به طور کلی، برای خانوارهای با درآمد کم و متوسط، در صورتی که هزینه کمتر از ۳۰ درصد درآمد سالانه باشد، یعنی توان خرید مسکن مقرون به صرفه را دارد.

شهر ریچموند هیل از منطقه یورک خواسته است تا پیش نویس طرح خود را اصلاح کند تا حداقل ۳۵ درصد از هر برنامه توسعه ی جدید در یک مرکز منطقه ای یا محدوده ی ایستگاه اتوبوس (MTSA) باید مسکن مقرون به صرفه باشد.

پاتریک لی، مدیر برنامه ریزی سیاست برای شهر در این نشست گفت: "ما در مورد هر توسعه ای در زمان حال صحبت می کنیم و نه ۲۰ سال آینده و می خواهیم به ۳۵ درصد برسیم."

کمیته بیشتر توصیه های خود را برای حذف منطقه Gormley GO از قانون ۳۵ درصد استطاعت می کند و علت آن محدودیت پتانسیل توسعه در Oak Ridges Moraine می باشد.

منطقه یورک منطقه اطراف ایستگاه Gormley GO را در سپتامبر ۲۰۲۰ با هدف تراکم ۵۰ ساکن و شغل در هکتار به عنوان MTSA تعیین شد. در حال حاضر ۱۸ منطقه MTSA در شهر وجود دارد که انتظار می رود اکثر آنها ۱۶۰ یا ۲۰۰ ساکن یا شغل در هر هکتار را در خود جای دهند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، پس از دو ساعت بحث بر سر تعریف «قابلیت استطاعت»، اکثریت اعضای شورای شهر این اصلاحیه را در جلسه تصویب کردند. مدیر برنامه ریزی سیاست های این شهر گفت: آستانه درآمد خانوارهای کم درآمد و متوسط ​​در این شهر ۱۱۸ هزار دلار برای خرید خانه ای با قیمت پایین و متوسط و ۵۶ هزاردلار برای اجاره ی خانه می باشد.

شهردار دیوید وست، که از این طرح حمایت کرد، گفت که این اصلاحات با اهداف استراتژی مسکن شهر مطابقت دارد. او گفت: "بدون اطمینان از اینکه هدف ۳۵ درصدی در هر مرکز منطقه ای و توسعه MTSA گنجانده شده است، و در چند پروژه اخیر به این معیار رسیده است، موفقیت آمیز نخواهد بود."

کارمین پرلی به این پیشنهاد رای منفی داد و گفت که "اصلا راه حلی نیست".

در فوریه سال گذشته، منطقه یورک به اتفاق آرا از پیشنهادی که توسط جودی پائولا، عضو شورای منطقه برای اعلام بحران اقتصادی ارائه شده بود، حمایت کرد.

علاوه بر اصلاحیه مسکن مقرون به صرفه، شورا اصلاحیه ای را برای جابجایی محل یک ایستگاه GO از Bayway و خیابان ۱۹ به Elgin Mills و Newkirk تصویب کرد.

انتظار می‌رود ایستگاه GO جدید به ساکنان و مشاغل در خیابان طویل یانگ، پیشرفت‌های کلیدی یانگ و برنارد و پارک تجاری نیوکیرک خدمت کند.

گزارش لکسینگتون همچنین اهداف رشد جمعیت را به روز کرد. در سال ۲۰۲۱، جمعیت شهر ۲۱۳۷۰۰ نفر پیش بینی شده است و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۵۱ به تعداد ۳۱۹۶۰۰ نفر در آن زندگی کنند و ۱۲۲۸۰۰ شغل ایجاد شود.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز