عقبگرد دلار | جدیدترین نرخ‌ها / چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹

Submitted on چ., 05/27/2020 - 10:30

قیمت هر دلار آمریکا امروز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷۱۵۰ تومان عرضه شد که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان کاهش داشت.

قیمت هر دلار آمریکا برای فروش، امروز به ۱۷۱۵۰ تومان در صرافی‌های بانکها رسید که نسبت به دیروز با ۱۵۰ تومان کاهش همراه بود. در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۱۷ هزار و ۵۰ تومان است.

همچنین قیمت خرید هر یورو در صرافی های بانکها ۱۸,۵۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۸,۶۵۰ تومان است که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان کاهش یافت.

کاهش نرخ سکه و دلار | جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز
قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه هفتم خرداد ۹۹ با نرخ ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به قیمت دیروز کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت. نرخ دلار هم در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز ۲۲۰ تومان ارزان شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به نرخ ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، داد و ستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه، ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز یک میلیون ۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

نرخ‌های اعلامی بر اساس آخرین قیمت بازار در زمان تهیه خبر بوده و نرخ‌ها در طی روز با نوسان همراه است.

هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۰۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۹۵ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین دلار در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان و یورو ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش شد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز