نماینده لیبرال به دلیل صحبت کردن آنلاین رسمی از یک دستشویی عذرخواهی کرد

Submitted on چ., 05/11/2022 - 01:27

شفقت علی، نماینده لیبرال، به دلیل شرکت در جلسات مجلس عوام در غرفه دستشویی در عصر روز جمعه، عذرخواهی کرد.

لیلا گودریج، نماینده محافظه‌کار، در جریان بحث در مورد لایحه اعضای خصوصی به الکساندرا مندز، دستیار معاون رئیس مجلس گفت که به نظر می‌رسد شفقت علی، نماینده لیبرال برامپتون، از «یک دستشویی» در جلسه شرکت کرده است.

مندز به دنبال این استنباط و پس از بررسی به مجلس اطلاع داد که تایید شده که به نظر می‌رسد یکی از اعضا در دستشویی بوده است.

وی افزود:

من می‌خواهم به همه یادآوری کنم که ما به خصوص در جلسات آنلاین باید در نحوه استفاده از دستگاه‌هایمان بسیار محتاط و از شرایط محیط اطراف‌مان آگاه باشیم.

صبح دوشنبه، جان براسارد، رهبر محافظه‌کار مجلس نمایندگان نیز گفت که انجام این کار برای او هیچ جذابیتی به همراه نداشته اما او احساس کرده که باید نسبت به این «رفتار نادرست» تذکر داده شود.

البته تقریباً یک ساعت و نیم بعد، علی عملاً در مجلس حاضر و در مورد موضوع صحبت کرد و گفت:

می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم. و بدون قید و شرط به همه نمایندگان مجلس برای اتفاق ناگواری که جمعه گذشته رخ داد صمیمانه عذرخواهی کنم.

وی اظهار داشت که این مکالمه در بخش عمومی مجلس نبوده و فقط برای نمایندگانی که به سیستم داخلی شبیه زوم دسترسی دارند. و در جلسات ترکیبی قابل مشاهده بوده است.

این اولین بار نیست که در مورد رفتار نامناسب یک نماینده لیبرال در حین شرکت در مجلس عوام آنلاین تذکر داده می‌شود.

در مجلس گذشته نیز ویل آموس، نماینده وقت لیبرال، دو بار در جریان دادرسی مجازی ناخواسته بطور نامتعارف (برهنه) در جلسات مجلس شرکت کرد.

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز