محکومیت گسترده نشست خائنانه نقب/ دعوت شیخ قاسم به مقاومت برای شکست توطئه‌های اشغالگران

Submitted on س., 03/29/2022 - 13:34

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای حضور رژیم آل‌خلیفه در نشست خائنانه منطقه النقب در جنوب اراضی اشغالی را که توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شده است و همه مسلمانان و اعراب را مورد هدف قرار می‌دهد، به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه در حال وقوع است تلاشی مذبوحانه برای حمله به ثبات و امنیت کشورهای منطقه است و این اتفاق کاملاً مغایر با خواسته‌های ملت‌های منطقه و یک رویارویی آشکار است. به‌نظر می‌رسد که برخی دیگر متعلق به هویت عربی نیستند و به‌سمت اشغالگران صهیونیست حرکت کرده‌اند.

جمعیت الوفاق بحرین افزود: تصمیم ملت‌های اسلامی و عربی در قبال مسئله فلسطین روشن است و رژیم‌های سازشکار نتوانستند با آرمان‌های ملت‌های خود مقابله کنند، بنابراین به‌دنبال هر راهی برای محافظت از خودشان در برابر خواسته‌های مردم هستند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ما معتقدیم که برگزاری این اجلاس خائنانه تلاشی برای تکمیل اهدافی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی و متحدانش در دوره‌های گذشته در تحقق آن شکست خوردند و باز هم شکست خواهند خورد. جامعه بین‌المللی باید تلاش‌هایی را که برای سرکوب حقوق سیاسی و بشردوستانه در این کشورها به‌ویژه بحرین که رژیم آن آمیخته با دیکتاتوری و نقض حقوق بشر است، پیگیری کند.

جمعیت الوفاق بحرین در ادامه تأکید کرد: اجلاس سازشکارانه نقب تلاشی برای مشروعیت بخشیدن به کسانی است که هیچ مشروعیتی ندارند و همچنین میزان بحران‌ها و درگیری‌هایی را که عده‌ای در تلاش برای ایجاد آن در منطقه هستند نشان می‌دهد، بنابراین ممکن است روزهای آینده بر اثر برنامه‌ریزی‌هایی که داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین و کشورهای سازشکار همچون بحرین انجام می‌شود سیاه و تاریک باشد و دشمن صهیونیستی چیزی به این رژیم‌های سازشکار نخواهد داد و فقط از آنها باج می‌گیرد.

از طرف دیگر آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی موجب نابودی منافع و عزت و وحدت ملت می‌شود و مهم‌ترین چیزی که امروز مورد هدف قرار گرفته شده ذهنیت، وجدان، رفتار و اخلاق اسلامی ملت است تا ریشه‌های اسلام را از ملت ما جدا کند و وابستگی این ملت به اسلام را سلب و این ملت را به صهیونیسم و یهودیانی وابسته کند که از خلوص شریعت موسی کاملاً دور هستند.

شیخ عیسی قاسم افزود: امت اسلامی یا باید در برابر این توطئه‌ها سکوت کند که در این صورت دنیا و آخرت را از دست داده است و یا اینکه با همه چیزی که دارد باید در راه مبارزه و مقاومت صبور باشد تا این توطئه را شکست دهد.

شیخ «حسین الدیهی»  معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین نیز در حساب توییتری خود درباره این نشست خائنانه اظهار نظر کرده گفت: رژیم بحرین بار دیگر دچار اشتباه محاسباتی شد. دستیابی به ثبات سیاسی در بحرین و منطقه از طریق رسیدن به دموکراسی و آزادی و عدالت خواهد بود، نه از طریق عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر.

نشست وزیران چهار کشور عربی با رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه اشغالی «النقب» با موج محکومیت طرف‌های متعدد در منطقه همراه شده است که آن را خیانت به آرمان فلسطین و به‌زیان منافع ملت‌های منطقه توصیف کردند.

انتهای پیام/+

منبع
tasnim
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز