ماه گذشته افزایش اجاره بهاء آغاز شد، این افزایش در سه سال گذشته رکورد شکست! فقط منطقه یورک در اینجا کاهش قیمت دارد!

Submitted on پ., 06/30/2022 - 10:50

اجاره در منطقه بزرگ تورنتو به تازگی بیشترین افزایش ماهانه خود را در بیش از سه سال گذشته تجربه کرده است.

بر اساس آخرین گزارش اجاره از Bullpen Research & Consulting و TorontoRentals.com، قیمت اجاره در منطقه تورنتو بزرگ در ماه گذشته با کاهش شدید عرضه افزایش یافت.

متوسط ​​اجاره ماهانه تمام خانه‌ها در منطقه تورنتو بزرگ در ماه می ۲۳۲۷ دلار بود که ۱۶/۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. این رقم نسبت به آپریل ۵/۷ درصد افزایش داشت و بزرگترین افزایش ماهانه از زمان شروع ارسال گزارش در سال ۲۰۱۸ بود.

با این حال، اجاره ها هنوز ۳۸ دلار کمتر از ماه می ۲۰۱۹ است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، در این گزارش آمده است که تورم بالا، افزایش نرخ بهره و سایر مسائل بازار اجاره را در منطقه تورنتو بزرگ تنگ کرده است. در عین حال، تقاضا برای مسکن اجاره ای نیز به دلیل مهاجرت، هجوم دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر از خانه والدین خود افزایش یافته است.

و خریداران بالقوه خرید خانه را به دلیل قیمت های بالای خانه به تعویق می اندازند که باعث محدودتر شدن بیشتر و افزایش تقاضا می شود.

ماه گذشته بیشترین اجاره بها در منطقه تورنتو بزرگ در تورنتو بود. میانگین قیمت ماهانه اجاره آپارتمان و آپارتمان ۲۴۳۸ دلار بود که نسبت به سال گذشته ۱۹/۸ درصد افزایش داشت.

برلینگتون و اتوبیکوک با میانگین اجاره ماهانه به ترتیب ۲۲۳۳ و ۲۲۶۳ دلار در رده های بعدی قرار دارند. رشد سال به سال به ترتیب ۱۸/۳ و ۱۷ درصد است.

واگن تنها شهری بود که شاهد کاهش اجاره بها بود، که کاهش ۶/۶ درصدی داشت و ماهانه به ۲۰۷۲ دلار رسید.

تا سال ۲۰۲۲ بالاترین محله اجاره ای در منطقه تورنتو بزرگ، Bay Street Corridor بوده است. از ژانویه تا می، میانگین قیمت اجاره آپارتمان و کاندو در این منطقه ۲۷۶۴ دلار در ماه بود. قیمت ها نسبت به سال ۲۰۲۱ به میزان ۱۲ درصد و نسبت به اوج خود در سال ۲۰۱۹ به میزان ۱ درصد افزایش یافته است.

مرکز شهر میسیساگا دارای بالاترین نرخ رشد در منطقه است. متوسط ​​اجاره در این منطقه ۲۸۷۸ دلار در ماه بود که ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ بود.

فقط Cabbagetown شاهد کاهش اجاره بها از ۱۸۶۵ دلار به ۱۸۴۳ دلار بود و میانگین اندازه فهرست از ۷۴۲ فوت مربع به ۵۸۶ فوت مربع کاهش یافت.

ارزان ترین اجاره ها در منطقه تورنتو بزرگ را می توان در پارکدیل پیدا کرد. متوسط ​​اجاره ماهانه ۱۷۶۷ دلاری هنوز ۱۹ درصد کمتر از اوج خود در سال ۲۰۱۹ است. با این حال، مانند Cabbagetown، اندازه ی آپارتمان کاهش یافته است.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز