قیمت نفت افزایش یافت، بازار سهام تقویت شد، نرخ ارز دلار کانادا نشانه هایی از بهبود را نشان داد

Submitted on Mon, 11/26/2018 - 17:42

در روز دوشنبه (26 نوامبر)، دلار کانادا در برابر دلار آمریکا افزایش یافت. این به دلیل افزایش قیمت نفت خام و عملکرد خوب بازار سهام است. در حال حاضر، قیمت نفت خام ایالات متحده 51.77 دلار در هر بشکه است که 2.7 درصد از هفته گذشته افزایش یافته است.

در حال حاضر، 1 دلار کانادا را می توان برای 75.72 سنت آمریکا رد و بدل کرد. این نرخ ارز در مقایسه با هفته گذشته 0.3٪ افزایش یافت.

گرچه GM اعلام کرد که پیش از آن تولید را در اوشاوا متوقف کند، خبرهایی مبنی بر اینکه GM در Oshawa تعطیل شد، نرخ دلار کانادا را تحت تاثیر قرار نداد.

با این حال، بنا به گزارش تورنتو پرشنز اطلاعات منتشر شده در روز جمعه نشان داد که نرخ تورم سالانه کانادا در ماه اکتبر هنوز بالاتر از هدف بانک مرکزی بود. این در حال حاضر نهمین ماه متوالی است که کانادا موفق به رسیدن به هدف خود در کنترل تورم نشده است. با این حال، هیچ نشانه ای در بازار وجود ندارد که بانک مرکزی کانادا در ماه آینده نرخ های بهره را افزایش دهد.

قیمت اوراق قرضه دولتی کانادا در منحنی سود پایین است، همانند اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده. قیمت اوراق قرضه دو ساله با 3 امتیاز کاهش یافت، بازده 2.248٪، اوراق قرضه ی 10 ساله با 17 امتیاز و عملکرد 2.36٪ کاهش یافت. جمعه گذشته، میزان تولید 10 ساله خزانه داری در کمتر از دو ماه به کمترین میزان خود رسید و تنها 2.33٪ بود.

در سه ماهه سوم سال 2009، داده های تولید ناخالص داخلی کانادا روز جمعه منتشر خواهد شد.

بیشترین بازدید اخبار امروز