خانه ی داگ فورد بالاخره ۵۰۰ هزار دلار زیر قیمت فروش رفت!

Submitted on چ., 09/07/2022 - 20:08

خانه فورد در انتاریو به تازگی فروخته شده است! ۵۰۰ هزار دلار کاهش قیمت!


خانه برتر انتاریو داگ فورد پس از ۴۱ روز عرضه در بازار سرانجام فروش رفت.

خانه در خیابان ۶ Tettenhall، Etobicoke، در ۲۳ آگوست به قیمت 2,700,000 دلار فروخته شد که تقریباً ۵۰۰ هزار دلار کمتر از قیمت اصلی فهرست بود.

این خانه شش اتاق خوابه و چهار حمام در ۱۳ جولای با قیمت درخواستی 3,199,888 دلار ثبت شد که دو هفته بعد به 2,800,000 دلار کاهش یافت.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، به یاد داشته باشید که میانگین قیمت مسکن انتاریو نسبت به اوج خود در ماه فوریه ۱۵ درصد کاهش یافته است و انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۳ به میزان ۸ درصد دیگر کاهش یابد. در همین حال، فروش خانه ۴۷ درصد نسبت به جولای ۲۰۲۱ کاهش یافته است، بنابراین موارد بیشتری از کاهش قیمت مشابه خانه ی فورد برای دیگران نیز بوجود آمده است.

در گزارش اخیر مؤسسه تحقیقات اقتصادی دژاردین Desjardins Institute for Economic Research آمده است: «قیمت‌های بالای مسکن و افزایش نرخ‌های وام مسکن با کاهش فروش و افزایش موجودی، قدرت خرید را از بین می‌برند».

این امر بازار مسکن را به سرعت از بازار فروشنده به بازار متعادل منتقل کرده است. خریداران منتظرند تا ببینند و قیمت‌ها در برخی از بازارها که در آن جنگ‌های مزایده‌ای جنون‌آمیز وجود داشته، در حال بازگشت به مسیر خود هستند.»

خانه فورد به عنوان خانه ای که "همه آنچه که خانه یک مدیر ارشد باید باشد" معرفی شده است.

مونیکا تاپار، نماینده املاک و مستغلات، قبلاً به Daily Hive گفته بود که "برای تفریح" عالی است و "ایده آل برای خانواده های پرجمعیت" می باشد.

در ماه جون، قبل از اینکه خانه در فهرست قرار گیرد، تاپار اعلامیه های غیرمجاز پرمخاطب را منتشر کرده بود، اما دفتر نخست وزیر دستور داد که «فوراً» حذف شود.

به عنوان محل اقامت فرماندار استان، معترضان زیادی در این اپیدمی در اینجا حضور داشته اند. من معتقدم مالکان جدید دیگر با آن معترضان ضد ماسک و ضد واکسن روبرو نخواهند شد.

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز