جزئیات دستگیری ۴ آدم ربا و رهایی ۱۵ گروگان در شریعتی تهران

Submitted on Mon, 07/03/2023 - 12:43

به گزارش همشهری آنلاین، القاصی مهر عصر دوشنبه ۱۲ تیر ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع یک فقره فقدانی مشکوک به آدم ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از چند روز مجددا به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده اند که وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

القاصی مهر عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در خیابان شریعتی تهران شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده باند و ۴ نفر از اعضاء باند آدم رباها دستگیر و ۱۵ گروگان بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگانگیران رها و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی و اخاذی به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتراف که مبلغ ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هر گونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه ترین زمان کشف می کند.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز