هزاران نفر از دادخواست جمعی توسط صاحبخانه‌های کوچک در انتاریو حمایت می‌کنند؛ اگر مستاجران بدهکار باشند، خودکار تخلیه آغاز می شود

Submitted on Mon, 02/26/2024 - 19:14

با توجه به روابط پر تنش کنونی بین مالکان و مستاجران در انتاریو، بسیاری از صاحبخانه ها نیز با مشکل اجاره بها معوقه مواجه هستند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، بنابراین، برخی از مردم طوماری را راه‌اندازی کرده‌اند به این امید که هیأت موجر و مستاجر (LTB) بتواند مقررات را به‌روزرسانی کند تا به طور خودکار مراحل تخلیه را برای مستأجران گروهی که دارای اجاره‌بها معوقه هستند، انجام دهد.

محتوای دادخواست به شرح زیر است:

داگ فورد پرمهر عزیز:

ده‌ها هزار نفر از مالکان قانونمند و مالیات‌دهنده در انتاریو از اینکه دادگاه‌های هیئت مالک و مستأجر (LTB) نتوانسته‌اند عدالت به موقع را مطابق با بخش 11 (ب) منشور حقوق و آزادی‌های کانادا اجرا کنند، خشمگین هستند.

منشور حقوق و آزادی های کانادا، حقوق و آزادی های اساسی را برای افراد کانادایی تضمین می کند، و این حقوق و آزادی ها اغلب در برخورد با بی عملی دولت مطرح می شوند. در پرونده‌های مدنی مانند LTB، منشور حقوق و آزادی‌های کانادا ممکن است در مواردی که انفعال دولت در میان باشد، یا جایی که قانونی به عنوان خلاف قانون اساسی به چالش کشیده شود، مورد استناد قرار گیرد.

ما تخمین می زنیم که مالکان انتاریو هر سال تقریباً ۱ میلیارد دلار از درآمد اجاره را از دست می دهند که مستقیماً به بی عدالتی LTB نسبت داده می شود.

چنین ضررهایی همچنین به شدت بر درآمدهای مالیاتی فدرال، استانی و شهرداری تأثیر می گذارد، به عنوان مثال، افزایش مالیات بر دارایی تورنتو تا ۹/۵ درصد در سال ۲۰۲۴ می باشد.

امضاکنندگان این طومار از دولت انتاریو می خواهند:

فوراً قوانینی را تصویب کنید یا سیاست و رویه‌ای را اجرا کنید که به موجب آن هنگامی که صاحبخانه دادخواستی را برای اخراج مستاجر به دلیل عدم پرداخت اجاره بها به LTB ارائه می‌کند، حکم تخلیه به صورت خودکار بدون جلسه دادرسی صادر می‌شود، مشروط به اینکه مدارک رضایت‌بخش دادگاه مبنی بر عدم پرداخت اجاره بها وجود داشته باشد.
در زیر راه حل هایی ارائه شده است:

باید اطمینان حاصل شود که مستاجر هیچ عذری برای عدم پرداخت کامل اجاره بها نداشته باشد. برای مشاجره با هر ماهیت دیگری، مستاجر باید درخواست جداگانه ای ارائه دهد.

مستاجرین حق ندارند تخلیه را به تاخیر بیندازند مگر اینکه دلیل پزشکی ثابت شده باشد.

ضابطان خصوصی باید دارای اختیاراتی باشند که در هنگام اجرای اخراج از همان موقعیت و اختیارات افسران صلح برخوردار باشند.

استاندارد اخراج معوق ۱۱ روزه که توسط کلانتر اجرا شده اما قانونگذاری نشده است باید فورا حذف شود.

مستاجر حق ندارد کلیه موجودی های معوقه و هزینه های قانونی را هنگام تخلیه به منظور ابطال حکم تخلیه بپردازد.

علاوه بر الزامات دادخواست، این دادخواست همچنین توصیه های مرتبط با فرآیند را برای LTB و مالکان و مستاجران ارائه می دهد. لطفا برای جزئیات بیشتر به لینک دادخواست مراجعه کنید. https://chng.it/8CdLgcYzJ5
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز