در مورد خرید یک ماشین جدید دو بار فکر کنید؛ هزینه های رانندگی تورنتونی ها ۵۲ درصد افزایش می یابد و به ۱۶۲۳ دلار در ماه می رسد

Submitted on Mon, 04/01/2024 - 20:39

بر اساس یک تحلیل جدید از هزینه مالکیت خودرو در تورنتو، هزینه‌های زندگی در تورنتو به شدت بر خریداران سوپرمارکت‌ها، اجاره‌کنندگان، مالکان آپارتمان‌ها... تاثیر می‌گذارد و اکنون، حتی رانندگان نیز این مشکل را احساس می‌کنند.

تحقیقات پلت فرم برنامه ریزی مالی Hardbacon نشان داد که میانگین هزینه مالکیت خودرو در تورنتو از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۴ با ۵۲ درصد افزایش به ۱۶۲۳ دلار در ماه رسیده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که افزایش قابل توجه هزینه رانندگی در تورنتو به عوامل مختلفی از جمله افزایش قیمت خودروهای جدید و هزینه‌های انباشته مربوط به داشتن خودرو مانند بیمه خودرو، سوخت، نگهداری و پارکینگ نسبت داده می‌شود.

نتایج نظرسنجی AutoTrader نشان می دهد که هزینه یک خودروی جدید از میانگین ۳۸۶۹۰ دلار در سال ۲۰۱۹ به ۶۸۵۷۴ دلار در سال ۲۰۲۴ افزایش یافته است.

رانندگان تورنتو همچنین مجبور به پرداخت بیش از دو برابر جریمه برای تخلفات پارکینگ شده اند، به طوری که جریمه در مناطق ممنوعه از پارکینگ از ۳۰ دلار در سال گذشته به ۷۵ دلار افزایش یافته است.

انتظار می رود در سال ۲۰۲۴، متوسط ​​حق بیمه سالانه به ۲۴۲۸ دلار برسد و قیمت بنزین در پمپ تنها در طول سال افزایش یابد.

پرداخت سود برای یک خودروی جدید عامل مهمی است که بر هزینه کل مالکیت رانندگان تأثیر می گذارد، به طوری که پرداخت وام خودرو در حال حاضر ۱۶ درصد از میانگین کل هزینه مالکیت را تشکیل می دهد.

یافته ها نشان می دهد که شخصی که در سال ۲۰۲۴ یک خودروی جدید خریداری می کند، می تواند انتظار داشته باشد که ۱۴۰۴۰۸ دلار در طول هفت سال هزینه کند، که با جمع کردن هزینه های مختلف مرتبط و تعدیل تورم محاسبه می شود.

جولین برات، مدیرعامل هاردباکن گفت: "افزایش شدید هزینه مالکیت خودرو در تورنتو زنگ خطری برای بسیاری از مردم است. این امر بر اهمیت در نظر گرفتن همه هزینه‌ها و نه فقط قیمت خرید یک وسیله نقلیه تاکید می‌کند."

این مطالعه هزینه های داشتن یک ماشین را با سایر روش های حمل و نقل مانند TTC و سواری های اوبر مقایسه کرد.

یافته ها نشان می دهد که استفاده از Uber یا Lyft برای دو سفر رفت و برگشت در هفته، با میانگین مسافت سفر ۱۶ کیلومتر، کسری از هزینه داشتن یک ماشین هزینه دارد.

مطالعه در ۲۹ فوریه مسیرهای جاذبه های توریستی شلوغ مانند برج CN و ساحل دریاچه وودباین و همچنین مکان های رفت و آمد روزانه مانند بیمارستان مایکل گارون و هوم دیپو را شبیه سازی کرد.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ نتایج نشان می‌دهد که استفاده از کارت های پرداخت ماهانه TTC و اتوموبیل آنلاین به طور متناوب برای سفر در مسافت و مسیر فوق، استفاده از اوبر ۴۷۴ دلار در ماه (یا ۱/۲۳ دلار در هر کیلومتر) هزینه خواهد داشت، استفاده از Lyft ۴۳۷ دلار در ماه (یا ۱/۱۳دلار در هر کیلو متر) هزینه خواهد داشت که حدود یک چهارم هزینه ماهانه داشتن یک ماشین می باشد.
تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز