دادخواست قضایی علیه اقدام شرم آور رونالدو در عربستان | اخراج ستاره پرتغالی جدی تر شد!

Submitted on پ., 04/20/2023 - 05:07

به گزارش همشهری آنلاین حواشی پس از دیدار الهلال و النصر ادامه دارد. نوف بنت احمد، دکترای حقوق بین الملل، درباره آنچه که او آن را «اقدام مفتضحانه» کریستیانو رونالدو علیه هواداران الهلال توصیف کرده، از ارائه دادخواستی به دادستانی عمومی علیه رونالدو خبر داده است.

پس از پیروزی ۲ بر صفر الهلال برابر النصر، هواداران میزبان با تشویق لیونل مسی، باعث عصبانیت فوق ستاره پرتغالی شدند و او هنگام خروج از زمین، حرکت شرم آوری را خطاب به هواداران الهلال انجام داد.

نوف بنت احمد که دارای مدرک دکتری حقوق بین الملل است، از طریق حساب شخصی خود در «توئیتر» نوشت: من مسائل ورزشی را دنبال نمی کنم، حتی اگر هواداران الهلال رونالدو را تحریک کردند، او حق نداشت چنین حرکتی را انجام دهد.

وف بنت احمد افزود: رفتاری که رونالدو انجام داد، جرم تلقی می شود. این یک عمل رسوایی عمومی است و از جمله جرایمی است که اگر از سوی یک فرد خارجی صورت گرفته باشد، مستلزم دستگیری و تبعید (اخراج) او از عربستان است، بنابراین دادخواستی در این خصوص به دادسرای عمومی تقدیم می کنیم.

این مشاور حقوقی با هشتگ «برابری» و خطاب به کمیته انضباطی و اخلاقی، خواستار برابری و اعمال قانون در مورد رونالدو شد. چرا که در پرونده مشابهی، حسن الکیتا بازیکن گینه ای و سابق الاتحاد، بابت رفتارهای غیراخلاقی در سال ۲۰۰۸، از فوتبال عربستان اخراج شد.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز