ایرکانادا قصد دارد به زودی فناوری تشخیص چهره را در پروازهای تورنتو قرار دهد

Submitted on چ., 02/22/2023 - 12:32

ایرکانادا قصد دارد به زودی فناوری تشخیص چهره را در پروازهای تورنتو قرار دهد

ایرکانادا قصد دارد به مسافران تورنتو این امکان را دهد که از فناوری تشخیص چهره هنگام سوار شدن به پروازهای منتخب استفاده کنند. و مسافران فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو به زودی می‌توانند از آن بهره ببرند.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، این شرکت هواپیمایی با اعلام خدمات شناسایی دیجیتالی جدید خود گفت که در حال حاضر این خدمات فقط برای پروازهای فرودگاه بین‌المللی ونکوور به وینیپگ و مشتریان واجد شرایطی که وارد کافه ایرکانادا در پیرسون می‌شوند، در دسترس است.

سخنگوی ایرکانادا با تایید این خبر اظهار داشت که اگرچه تاریخ دقیقی در این رابطه اعلام نشده اما آنها در حال برنامه‌ریزی هستند تا خدمات تشخیص چهره را در پروازهای ونکوور به تورنتو ارائه دهند.

با این حال آنها گفتند که اجرای آزمایشی این طرح را به سالن داخلی Maple Leaf Lounge در ترمینال ۱ فرودگاه تورنتو انجام خواهند کرد.

بسیاری از مشتریان ما برای ساده‌سازی فعالیت‌های روزمره‌‌شان مانند باز کردن قفل تلفن‌های همراه، ورود به محل کار، تأیید هویت در حین تراکنش‌های مالی و موارد دیگر از اعتبار دیجیتال‌شان استفاده می‌کنند با این وجود استفاده از فناوری تشخیص چهره برای مسافران اختیاری است.

کسانی که مایل به استفاده از این فناوری هستند، قبل از رسیدن به فرودگاه، دستورالعمل‌هایی در مورد ایجاد «نقشه چهره» دیجیتالی امن ارسال می‌شود. و می‌توانند برای این ویژگی در اپلیکیشن Air Canada ثبت‌نام کنند.

این شرکت هواپیمایی همچنین اذعان داشت که این داده‌ها رمزگذاری شده‌ است. و فقط در تلفن همراه مشتری ذخیره می‌شوند. و برای استفاده از داده‌ها در روز سفر، رضایت بیشتری لازم است – که تا ۳۶ ساعت باقی بماند.

مسافرانی که تمایل به استفاده از این فناوری ندارند نیز همچنان می‌توانند با استفاده از کارت پرواز و کارت شناسایی عکس‌دار صادر شده توسط دولت سفر کنند.

به گفته ایرکانادا، این هواپیمایی اولین شرکت هواپیمایی در کشور است که این نوع خدمات را ارائه می‌دهد. و قصد دارد گزینه‌های شناسایی دیجیتال را برای انتخاب فرودگاه‌های کانادا به عنوان بخشی از پروژه آزمایشی خود انجام دهد.

یک زن دارای معلولیت ادعا می‌کند که توسط شرکت ایر کانادا مورد تبعیض واقع شده است

اتاوا قوانین مربوط به حمایت از حقوق مسافران هوایی را تشدید می‌کند

منبع: سی‌تی‌وی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز