انتاریو روی قانون جدیدی کار می کند تا سازندگان را از افزایش قیمت برای خریداران خانه های پیش فروشی باز دارد

Submitted on س., 07/04/2023 - 18:53

در دو سال گذشته بازار مسکن کانادا تحت تاثیر عوامل بسیاری مانند همه‌گیری، تورم و مهاجرت بوده است و مشکلات زیادی داشته است. برخی از خریداران املاک پیش خرید در حالی که منتظر تحویل خانه بودند، در واقع از طرف سازنده درخواست افزایش قیمت داشتند و مجبور شدند قیمت بیشتری را برای تحویل گرفتن خانه بپردازند. در پاسخ به چنین رفتاری، انتاریو اخیراً قوانینی را در نظر گرفته است که سازندگان را از افزایش خودسرانه قیمت ها برای خریداران خانه های پیش فروش منع می کند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز،‌ دولت انتاریو در حال انجام اقداماتی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی ناشی از لغو یا تحمیل افزایش شدید قیمت‌ها بر خریداران خانه های پیش فروش توسط سازندگان است.

پس از دریافت گزارش هایی از چنین اقداماتی، نخست وزیر داگ فورد متعهد شد که به این موضوع رسیدگی کند و بر تعهد دولت برای محافظت از مردم سخت کوش در برابر اعمال ناعادلانه تاکید کرد. قوانین پیشنهادی با هدف مبارزه با افزایش قیمت ها و ارائه شفافیت بیشتر برای مصرف کنندگان در طول فرآیند خرید خانه است.

با این حال، نگرانی‌هایی در مورد اقدام دولت برای اجازه دادن به سازندگان برای افزایش قیمت‌ها در محدوده‌های معینی مطرح شده است، که سؤالاتی را در مورد اثربخشی اقدامات ایجاد می‌کند.

خریداران خانه خواستار مقررات سختگیرانه تر هستند

جنیفر لوفور، خریدار خانه، که پس از امضای قرارداد خرید خانه با افزایش شدید قیمت مواجه شد، از دولت می‌خواهد موضع سخت‌تری در قبال افزایش قیمت اتخاذ کند. لوفور گفت که توسط گروه توسعه بریاروود به او اطلاع داده شده است که باید 175000 دلار اضافی بپردازد یا از قرارداد خرید خانه جدیدش در Stayner, Ont انصراف دهد.

او از پیشنهاد دولت ابراز ناامیدی کرد و این سوال را مطرح کرد که چرا به نظر می رسد دولت با موضع نخست وزیر داگ فورد در مورد حمایت از خریداران خانه مخالف است. لوفور معتقد است که خریداران مسکن نباید تحت تأثیر افزایش قیمت‌های خودسرانه قرار گیرند.

نگرانی های مطرح شده توسط وکلای املاک
وکیل املاک و مستغلات، بلیر درومی، نگرانی خود را در مورد قوانین پیشنهادی، به ویژه پتانسیل توسعه دهندگان برای افزایش قیمت ها در محدوده های معین، ابراز کرد.

Drummie تاکید کرد که خریداران خانه باید از هر شکلی از افزایش قیمت محافظت شوند و تاکید کرد که نباید محدودیت های انتخابی به نفع سازندگان وجود داشته باشد.

این وکیل دادگستری به تفاوت بین حمایت های ارائه شده در هنگام خرید لوازم خانگی معمولی و سرمایه گذاری مالی قابل توجه خرید خانه اشاره کرد.

نگرانی‌های درومی Drummie بازتاب نگرانی‌های جنیفر لوفور است و از دولت می‌خواهد موضع سخت‌تری در قبال افزایش قیمت‌ها اتخاذ کند که بار خریداران خانه را به دوش می‌کشد.

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز