۵ نکته‌ای که باید در مورد هزینه های کاندو بدانید ؛ چه چیزی هزینه های کاندو را تعیین می کند؟

Submitted on چ., 07/07/2021 - 01:06

هزینه های کاندو همان هزینه‌هایی است که شما در صورت داشتن یک خانه متحمل می‌شوید، اما کل ساختمان کاندو مشترکا آن‌ها را تقسیم می‌کند.

کل آپارتمان تمام محوطه سازی را انجام می‌دهد، و سپس همه مالکان بخشی از هزینه را پرداخت می‌کنند. در این صورت شما تنها کسر اندکی از مبلغی که برای یک خانه می‌پردازید را پرداخت می‌کنید. این هزینه‌ها شامل همه افرادی است که در کاندو برای ارائه خدمات کار می‌کنند.

امکانات شخصی، مانند پارکینگ و کمدهای ذخیره سازی، و امکانات برتر مانند پارکینگ بار، سالن‌های ورزشی، زمین‌های ورزشی، اتاق‌های فیلم و مکان‌های مشترک، ممکن است هزینه‌های شما را افزایش دهند.

“هزینه ذخیره” کاندو ، مجموعه بیمه‌ای است، که هزینه‌های ناگهانی احتمالی کاندو را برای تأمین هزینه‌های اضطراری پوشش می دهد.

هیئت مدیره کاندو هزینه‌ها را تعیین میکند.

شما به عنوان مالک واحد حق دارید به مدیران هیئت مدیره کاندو رأی دهید، یا خودتان در هیئت مدیره باشید. با شرکت در هیئت مدیره، ممکن است بتوانید برای هزینه‌های متناسب خود لابی کنید.

این هزینه ها همان هزینه‌های نگهداری خانه هستند. به عنوان مثال رفع نشتی سقف یا مشکلات لوله کشی می‌توانند جزو این هزینه‌ها باشند. این هزینه‌ها برای کاندو نسبت به یک خانه مستقل، در هنگام وقوع، مناسب تر تمام می‌شوند.

هزینه‌های مسئولانه نسبت به هزینه‌های کمتر همواره مطلوب تر هستند.

توسعه دهندگان ممکن است هزینه های کاندو را در حین فروش و قبل از ساخت تخمین بزنند، اما پس از اتمام ساختمان، تعهدی قراردادی برای حفظ این نرخ‌ها ندارند.

هرگز تنها به دلیل هزینه‌های کم خرید نکنید.

اگر نگران افزایش هزینه‌های تعمیر و نگه داری هستید، سابقه ساخت و ساز توسعه دهنده خود را جستجو کنید.

ساخت ضعیف بر سرمایه گذاری شما تأثیر می‌گذارد.

هزینه های کاندو از منابع مهم درآمد برای نگهداری ساختمان‌ها هستند.

اگر نگران هزینه‌های بالا هستید، مطمئن شوید که در جلسه سالانه کاندو و رای هیئت مدیره شرکت می‌کنید، تا در مورد اینکه چه کسی هزینه‌های شما را مدیریت می‌کند، صحبت کنید.

طبق قانون همه صاحبان واحدها مجازند اسناد را بررسی کنند تا ببینند که بودجه کاندو در هر زمان در کجا هزینه می‌شود.

اگرچه هزینه‌های شما ممکن است قیمت اجاره شما را بالا ببرد، اما برای همسایگان شما که به دنبال مستاجر هستند نیز همینطور خواهد بود.

در نتیجه، کمتر بودن هزینه های کاندو لزوماً خوب نیست و هزینه های کاندو نیز لزوماً بد نیست. فاکتورهای زیادی برای تجزیه و تحلیل و تأیید وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در صورتجلسه جلسه یا صورت‌های مالی یک هیئت مدیره کاندو یافت.

وب سایت بهروز دوانی

مجموعه مقالات بهروز دوانی

گزارش بازار املاک کلان‌شهر مونترال در ماه مه!

منبع: وبسایت بهروز دوانی

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز