۴۸۳ مورد آلوده به ویروس برای اونتاریو گزارش شده است، امروز ۲۶ مورد فوت و ۲۰۰ مورد فوت از ابتدای شیوع تا کنون

Submitted on پ., 04/09/2020 - 22:10

سازمان سلامت اونتاریو ساعت ۱۰:۳۰ امروز ۹ آپریل گزارشی ارسال کرد که مبنی برتعداد ۵۷۵۹ مبتلا به ویروس کرونا در اونتاریو از آغاز شیوع می باشد. این گزارش نشان می دهد که امروز ۴۸۳ مورد افزایش داشته است. این افزایش ٪۹/۲ بوده است.

تعداد فوتی ها ی امروز ۲۶ مورد می باشد و تعداد کل فوتی ها به ۲۰۰ مورد رسیده است.

از ۹ روز ماه آپریل، شش روز تعداد مبتلایان بیش از ۴۰۰ نفر گزارش شده است و سه روز ماه آپریل تعداد مبتلایان کمتر از ۴۰۰ نفر بوده است
دیروز ۵۵۰ نفر مبتلا شدند، سه شنبه ۳۷۰ نفر و امروز ۴۸۳ نفر مبتلا شده اند.

426 cases were announced on April 1 ;

401 cases were announced on the 2nd ;

462 cases were announced on the 3rd ;

375 cases were announced on the 4th;

408 cases were announced on the 5th ;

309 cases were announced on the 6th ;

379 cases were announced on the 7th;

550 cases were announced on the 8th .

بیشترین آمار مرگ در خانه ی سالمندان رخ داده است
۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند. این بالاترین رقم مرگ در یک روز می باشد که تا کنون از زمان شیوع بیماری در استان گزارش شده است. بیشترین تعداد فوتی ها در روز چهارشنبه بود که تعداد آن ۲۱ مورد بود.

در حال حاضر تعداد کل فوتی ها به ۲۰۰ نفر رسیده است که نیمی از این تعداد افراد سالمند در خانه ی سالمندان می باشد. مرگ در بین ۶۹ مرکز نگهداری از سالمندان و ۱۵ بیمارستان پخش شده است.

سن یکی از فوت شدگان بین ۲۰ تا ۳۰ سال گزارش شده است. ۱۳ نفر از فوت شدگان ۴۰ تا ۵۰ سال بوده اند و ۶۵ نفر بین سنین ۶۰ تا ۷۹ سال بوده اند. ۱۲ نفر از فوتی ها ۸۰ سال و بالای ۸۰ سال بوده اند.

در حال حاضر اونتاریو ۲۳۰۵ نفر درمان یافته دارد که٪۴۰ کل تعداد مبتلایان درمان شده می باشد.

تعداد افرادی که تحت نظارت و درمان هستند افزایش یافته است. بنابر اطلاعات دریافتی از وبسایت رسمی اونتاریو ، امروز ۸۸۶۹۸ نفر در استان تست دادند و تعداد ۱۲۰۸ نفر هنوز تحت نظارت می باشند و این بدان معناست که این تعداد منتظر نتیجه ی تست هستند.

این تعداد تحت نظارت کمی بیش از تعداد تحت نظارت روز چهارشنبه است که ۱۱۰۲ نفر بود، می باشد و تعداد امروز مبتلایان از تعداد روز دوشنبه با ۳۲۹ مورد و سه شنبه با ۶۹۱ مورد بیشتر است.

در حال حاضر ۶۳۲ نفر در بیمارستان پذیرش شده اند که در بین آنها ۲۶۴ بیمار هستند و به بمراقبت های شدید و ویژه نیازمندند و به بخش آی سی یو منتقل شده اند و ۲۱۴ بیمار در آی سی یو از دستگاه اکسیژن استفاده می کنند.

تمام موارد افزایش نشان می دهد: تعداد بیماران در روز چهارشنبه ۶۰۵ نفر بود که ۲۴۶ نفر از آنها به آی سی یو منتقل شدند و ۱۹۵ بیمار زیر دستگاه اکسیژن بودند.

علاوه بر آن، از زمان شیوع در اواخر ماه ژانویه، بیش از ۶۰۰ پرسنل پزشکی در اونتاریو به ویروس آلوده شدند. در جی تی ای بیشترین مورد آلودگی در اونتاریو تآیید شده است که ٪۵۲/۵ از کل جی تی ای می باشد.

تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز