25 مکان برتر برای کار در کانادا در سال 2019

Submitted on س., 12/18/2018 - 18:01

25 مکان برتر برای کار در کانادا در سال 2019
اگر در جستجوی شغل هستید، با فرا رسیدن سال جدید هیچ زمانی بهتر از الان نیست که گزینه های دیگر را جستجو کنید و ببینید در دیگر شرکت ها چه میگذرد؛ مگر اینکه یک تغییر عمده در زندگی تان در حال وقوع باشد یا اینکه در حال کار بر روی یک پروژه بزرگ کاری باشید.

خوشبختانه Glassdoor لیست سالانه شرکت های برتر برای کار از نظر کارکنان را منتشر کرده که 25 مکان برتر برای کار در کانادا در سال 2019 را معرفی کرده است.

بنابراین، اگر شما قبلا برای این شرکت ها کار نکرده اید، احتمالا به زودی تصمیم به کار کردن در این شرکت ها می گیرید.

بر خلاف دیگر رده بندی های شرکت ها، برندگان این تحقیق بر اساس بازخورد توسط کسانی که بهتر از همه شرکت را می شناسند، یعنی کارکنان، انتخاب میشوند.

میزبان رتبه بندی سال جاری شامل ترکیبی از شرکت های تازه راه اندازی شده، بانک ها و ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه میباشند.

بدون توضیحات بیشتر، لیست 25 بهترین مکان برای کار در کانادا در سال 2019 را مرور میکنیم.

1. Microsoft
2. PointClickCare
3. SAP
4. Keg Restaurants
5. Ubisoft
6. Shopify
7. Randstad
8. Fortinet
9. Intact
10. Starbucks
11. Electronic Arts
12. RBC
13. Apple
14. SickKids
15. University Health Network
16. TELUS
17. Fairmont Hotels & Resorts
18. IKEA
19. Best Buy
20. Ceridian
21. PwC
22. Shell
23. TD
24. Edward Jones
25. The Home Depot

10 بار برتر تورنتو برای نوشیدنی های غیرالکلی
برخی از بارهای تورنتو دارای منوی نوشیدنی های غیرالکلی با طعم های مختلف هستند که برای افرادی که تمایل به نوشیدنی الکلی ندارند مناسب است.

در اینجا لیستی از 10 بار برتر تورنتو برای افرادی که اهل نوشیدنی های الکلی نیستند را گردآوری کرده ایم.

Shameful Tiki
ماکتیل های این مکان با مواد مختلفی ماند لیمو، دارچین، پرتقال، آناناس، طعم های تلخ و سودا سرو میشوند. همچنین یک مدل کلاسیک Lime Rickey وجود دارد که با طعم های سودا، تلخ، معمولی و لیمویی سرو میشود.

Henrietta Lane
قسمت بدون الکل منوی این بار شامل ماکتیل های 5 دلاری با اسم های خاص شامل Bring Me a Shrubbery است که با آب انبه، لیمو و سودا درست میشود. همچنین آیس تی با قیمت 3 دلار نیز موجود است.

Civil Liberties
متخصص این بار میتواند تقریبا هر نوع نوشیدنی درست کند، پس فقط کافی است بگویید چه چیزهایی دوست دارید تا نوشیدنی مخصوص تان را درست کنند.

Famous Last Words
این بار برای عاشقان کتاب بالای 19 سال است، و بخشی از منوی آن "Young Adults" نام دارد که در آن میتوانید ترکیبی از نوشیدنی های غیرالکلی که لیوان های بزرگ بر پایه عسل، ذرت، شیره قند و و سرکه سیب است بیابید.

Nightowl
این مکان ایتالیایی برای کولا، نوشابه نارنجی و آبجوهای شیرین الکل دارش معروف است، اما میتوانید از این طعم های زیبا بدون الکل نیز لذت ببرید. "drink menu for heroes" شامل سودا، آبمیوه و Shirley Temples وجود دارد که برای رانندگانی که میخواهند امن رانندگی کنند رایگان است.

Pretty Ugly
در این بار لیست طولانی از نوشیدنی ها وجود دارد که شامل fauxmaro ،fauxcampari و fauxmouth است.

Bar Raval
شما همیشه می توانید طعم های مورد علاقه تان را برای مسئول بار توضیح دهید، و کاکتیل مورد علاقه تان را در این بار 'ایتالیای کوچک' دریافت کنید.

The Lockhart
در این بار دانشجویی که آبجوهای کره ای سرو می شود، میتوانید بدون از دست دادن حواستان حس های جادویی داشته باشید. متصدیان بار خلاق همچنین در صورت درخواست شما ماکتیل های سفارشی نیز درست میکنند.

Storm Crow Manor
به علاوه آیس تی آریزونایی و آبجوی بدون الکل، لیستی از ماکتیل های مختلف که به صورت دستی درست میشوند در این مکان وجود دارد. نسخه بدون الکل آبجو کره ای و Klingon Bloodwine با تمشک، نعنا، لیمو و سودا تهیه میشود.

The Shore Leave
این بار که در Danforth قرار دارد ماکتیل های پنج دلاری عرضه میکند.

این مجموعه اسپای اسکاندیناویی بهترین مکان برای فرار از هیاهوی تورنتو است
ما باور داریم که سخت کار کن و خوب استراحت کن. بنابرین پیشنهاد ما آب گرم اسکاندیناویایی در Blue Mountain است. این حمام ها و آب درمانی ها که آرامش بخش بودنشان معروف است، در جنگل واقع شده اند و در پاییز و زمستان از 9 صبح تا 9 شب باز هستند. لازم به اشاره نیست که واقع شدن آنها در Blue Mountain به این معنی است که میتوانید به راحتی به آنجا بروید.

بنابراین اگر میخواهید یک روز از شهر خارج شوید، لباس راحت بپوشید، از ماساژ لذت ببرید، و سپس به درون آب گرمی بپرید که حس طراوت و شادابی را برای شما ارمغان می آورد.

ورودی حمام ها از 55 دلار آغاز میشود که شامل دسترسی به سونای فنلاندی، اتاق بخور اکالیپتوس، آبشار های آب گرم و Nordic، حمام های داغ، حوضچه های آب سرد و مناطق ریلکسیشن است.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز