گرانترین خانه ی تورنتو در ماه می به قیمت ۹/۳ میلیون دلار فروخته شد!

Submitted on پ., 06/13/2019 - 19:06

از دو سال پیش که توسط دولت منطقه ای بر املاک کنترل شدیدی اعمال شد، بازار املاک در منطقه ی یورک به سختی تحت تأثیر قرار گرفته است. اگرچه بازار املاک هنوز در منطقه ی یورک بازار خریداران است، اطلاعات نشان می دهد که بازار املاک در منطقه ی یورک مجدداً جهش کرده است. همزمان خانه ای با بالاترین قیمت در ماه حدود ۹/۳ میلیون دلار فروخته شد.

با توجه به آخرین اخبار از انجمن مشاوران املاک تورنتو، در ماه می ۱۵۱۳ باب خانه فروخته شد که نسبت به سال گذشته در همین زمان رشدی ۲۴ درصدی داشته است.

از سوی دیگر بسیاری از فروشندگان هنوز برای فروختن خانه ی خود درنگ می کنند زیرا که بازار خریداران ضعیف است. در طی سال تعداد خانه های لیست شده ریزش ۶/۴٪ داشته است.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، متوسط قیمت خانه در منطقه ی یورک در ماه می ۹۲۹۶۸۴ دلار است که نسبت به سال گذشته کاهش کمی به میزان ۰/۴٪ داشته است.

با توجه به اطلاعات حاصله از سایت Zoocasa گرانترین خانه های منطقه ی یورک در ماه می در ریچموند هیل واقع بوده اند. این خانه ۵۰۰۰ اسکویر فیت مساحت دارد و دارای استایلی اعجاب انگیز با ۷ اطاق خواب، ۱۳ دستشویی، سالنی با شکوه و استخری بسیار بزرگ می باشد. و به قیمت تقریباً ۹/۳ میلیون دلار فروخته شد.

خانه ی گرانقیمت بعدی به قیمت ۴/۵ میلیون دلار فروخته شد. این خانه دارای چهار گاراژ، دو اطاق خواب مستر، سونا و یک سینما می باشد.

خانه ی لوکس دیگر در مارکهام قرار دارد که به قیمت ۴/۱ میلیون دلار فروخته شد که در رتبه بندی ماه در مقام سوم قیمت قرار دارد. این خانه دارای ۵ اطاق خواب، ۶ دستشویی و یک استخر و ۴ گاراژ می باشد.

ارزانترین خانه در ماه می در Georgina فروخته شد. خانه ی دو خوابه به قیمت ۲۲۲۰۰۰ دلار فروخته شد. خانه ی دیگر ارزان قیمت دیگر دارای یک اطاق خواب است که در Keswick واقع شده است و به قیمت ۲۵۳۰۰۰ دلار فروخته شده است.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز