تصاویر لحظه وحشتناک درگیری خونین در جردن ؛ حمله به ۲ نفر با سلاح سرد و چاقو | واکنش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

Submitted on Mon, 07/31/2023 - 13:09

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  در ارتباط با انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش به یک ساختمان در تهران اظهار کرد: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه زمان وقوع این جرم ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بوده است، گفت: سریعا عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه می‌شوند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین دو نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از سلاح سرد چاقو  استفاده کرده و می‌خواستند با کمک از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: همانطور که گفته شد پرونده اولیه در کلانتری ۱۰۳گاندی تشکیل و در اختیار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: اختلافات مالی و حل وفصل آن نباید توجیهی برای عربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراحل قانونی اقدامات لازم را انجام بدهند.

منبع
hamshahrionline
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز