وام دوم چیست؟

Submitted on Mon, 11/13/2017 - 21:41

وام دوم (Second Mortgage) چیست و چه استفاده هایی دارد؟
وام دوم، همانگونه که از نامش پیداست، وامی است که پس از وام اول دریافت شده و با استفاده از یک ملک مسکونی یا تجاری تضمین میگردد. این نوع وام ابزاری بسیار کارآمد برای کسانی است که نیاز به مبالغی پول برای رفع نیازهای مالی مختلف داشته و ملکی دارند که از آن به عنوان تضمین وام استفاده کنند.
از وام دوم استفاده های مختلفی صورت می گیرد، بعنوان مثال بازسازی ملک، دیگر استفاده های ممکن تجمیع بدهی ها، سرمایه گذاری در راه اندازی یک بیزنس یا گسترش بیزنس فعلی و یا سایر نیاز ها می باشد.

مدت زمان قراردادهای معمول برای وام دوم یکساله و دو ساله است و می تواند با مدت زمان قرارداد وام اول نیز همخوان شود. وام دهندگان مختلف دوره استهلاک تا 40 ساله را هم برای بازپرداخت وام دوم می پذیرند. ضمنا امکان پرداخت تنها بهره نیز وجود دارد. در تکمیل مواردی که می توان از وام دوم برای آنها استفاده کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تجمیع بدهی ها، بازسازی و نوسازی منازل، راه اندازی و گسترش بیزنس و خرید تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز، پرداخت اقساط ماهیانه و یا بدهی های مالیاتی، خرید املاک دیگر، خرید ماشین، تامین نیازهای روزمره زندگی، پرداخت هزینه های تحصیلی، پوشش هزینه های درمانی خاص و نهایتا تامین بودجه برای برنامه های دیگر خانوار مانند تفریح و مسافرت.
مهران افخمی – مشاور رسمی وام شرکت مورگیج الاینس کانادا
4169393783 - MEHRAN.AFKHAMI@GMAIL.COM

منبع
online
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز