مونترال میزبان اولین بار بدون الکل در کانادا

Submitted on پ., 07/04/2019 - 11:02

اولین بار بدون الکل در شهر مونترال كانادا افتتاح شد، امید است این روند به تدریج در سراسر جهان ادامه یابد.

Isabel Tames و شریکش Diego Bayancela در 11 جولای این بار را در محله Montreal’s Plateau راه اندازی کردند.

Montrealer Tames که سالیان سال است برای این کار برنامه ریزی کرده بود، هدفش ایجاد یک فضای اجتماعی برای بزرگسالان بدون در کار بودن نوشیدنی های الکلی در منوی بار بوده است. وی ابراز کرد تا آنجا که می داند، اینجا اولین بار بدون الکل در کانادا است.

Isabel Tames در گفتگوی تلویزیونی برنامه "صبح تو" در CTV بیان کرد: "این ایده بیشتر مناسب افرادیست که میخواهند مدت زمان طولانی را خارج از خانه سپری کنند."

او در ادامه ذکر کرد محیط اینجا همانند بارهای دیگر بسیار دنج است، اینجا آپشن های بسیاری دارد از روشنایی مناسب و دلخواه مشتری گرفته تا اجرای دی جی ها، نمایش کمدی زنده و همچنین در این بار نوشیدنی های گوارایی سرو میشود."

او امیدوار است که بار او جایگزینی شود برای کسانی که به دنبال یک شب سرگرم کننده بدون مستی هستند. و همچنین امیدوار است که موجی از مردم را ببیند که توجه بیشتری به سلامت روان و جسم خود نشان میدهند.

Isabel Tames اظهار کرد "این روزها دیگر مردم کمتر مشروب میخورند و کم خوردن آن بسیار مرسوم شده است. مردم با خود می اندیشند که الکل کل زندگیشان را درگیر کرده و سعی در کاهش مصرف الکل دارند و این به نفع بسیاری از مردم است و باعث ایجاد ارتباطات جدید و واقعی میشود."

Tames این نکته را بیان کرد که وی از شربت های گیاهی استفاده می کند تا عطر و طعم خوبی داشته باشند، همچنین در اینجا کوکتل هایی با طعم های مختلف از قاره های مختلف سرو میشود.

با توجه به شواهد، به طرز باورنکردنی هزاران نفر به طور کلی نوشیدن الکل را کم کرده اند، بارهای های بدون الکل همچنین در شهرهای New York City ،Austin ،Texas Portland و Maine افتتاح شده است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز