برای حفظ حریم خصوصی، محافظت از خانه ی لوکس Drake خواننده ی تورنتویی تصویب شد

Submitted on چ., 10/23/2019 - 11:21

Drake، خواننده ی ستاره ی رپ کانادایی، خانه ای لوکس در تورنتو در Bridle Path دارد. اخیراً دولت تصویب کرد که وی می تواند حفاظ های بلند برای خانه داشته باشد.

در آیین نامه های شهرداری تورنتو تصریح شده است که ارتفاع هر حصار مسکونی نباید از دو متر تجاوز کند. ولی روز دوشنبه شورای محلی نورت یورک تورنتو توافقنامه ی یک معافیت را امضاء کرد که اجازه داد ستاره ی رپ حصاری به بلندی ۴.۴ متر برای خانه ی خود نصب کند.

نماینده ی Drake توضیح داد که به این دلیل که این خانه بسیار در معرض دید بود، افراد زیادی سعی می کردند روز و شب وارد این خانه شوند. وی گفت، مسئله ایمنی ثابت کرد که حصار به طول ۴/۴ متر معقول بوده است Brad Rafauli، نائب رئیس شرکت Ferris Rafauli Architects گفت: « همه می دانند که Drake کجا غذا می خورد و کجا می خوابد. اهمیت امنیت بسیارشایان توجه است.»

براساس گزارش کارمندان ، ارتفاع حصار در حیاط جلویی دریک از ۳ تا ۴/۴ متر است ، در حالی که ارتفاع "دیوار سد شده" به عرض ۱۱/۲ متر، ۴/۴ متر می باشد.( تصویر زیر)

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، وكیل همسایه دریك از شورای جامعه یورك خواست تا درخواست معافیت دیوار پشت خانه ی Drake را رد كند زیرا دیوار Drake برای تأثیر گذاشتن بر حریم خصوصی همسایه خیلی بالا بوده و "تقریباً هر اتاق" از روی دیوار دیده می شد. با این حال ، کمیته ی محلی در نهایت تصمیم به معافیت در مورد این خانه را گرفت.

عضو شورای شهر Jaye Robinson به تورنتو CTV News گفت که نگرانی در مورد ارتفاع نرده تا حد زیادی توسط درختان کاج ۲۰ فوت که در امتداد حصار کاشته شده اند، جبران می شود. وی گفت: "تقریبا هیچ اعتراضی به درخواست معافیت Drake نداریم. از آنجا که هیچ چیز دوست داشتنی تر از یک ردیف درختان زیبا نیست ، ما از این سرمایه گذاری در نگهداری این درختان قدردانی می کنیم."

Drake، خواننده ی رپ از تورنتو و کاناداست. وی موفق به کسب چندین عنوان آلبوم ملی آلبوم شده و سه جایزه گرمی نیز به دست آورده است.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز