مهم نیست چقدر خانه گران باشد، هنوز شهری هست که کانادایی می خواهند در آنجا خانه بخرند!

Submitted on ی., 07/21/2019 - 10:41

از آنجائیکه همه می دانند، در طی دو سال بازار املاک کانادا،۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ تورنتو یکی از مناطقی است که قیمت خانه اکثر اوقات بالا رفته است. شهر دیگر ونکوور بزرگ کانادا ونکوور است.
حتی بعد از فشار دولت، بازار املاک تورنتو هموار شده است. صنعت املاک می گوید تورنتو وارد مرحله ی تعادل شده است اما برای بسیاری از کانادایی ها خانه خریدن در تورنتو و ونکوور آسان نیست.

جدیدترین نظر سنجی که توسط Finder( وبسایت مدیریت ثروت شخصی کانادایی) انجام شد حاکی از آن است که اگر انتخابی در کار باشد، تورنتو اولین انتخاب برای کانادایی ها
جهت خرید خانه است.

این وبسایت می گوید بدون در نظر گرفتن اینکه شرایط اقتصادی برای کانادایی ها مناسب است یا نه، شهرهایی که بیشترین تمایل برای سکونت و نقل مکان به آن را داراست تورنتو می باشد.

این نظر سنجی نشان داد که بیش از نیمی از کانادایی ها، ۵۴٪ گفته اند که مشتاق هستند در خانه هایی در مناطق شهری نقل مکان کنند.

تورنتو اولین شهری است که بیشترین خواهان سکونت در این شهر را دارد. شهری که کمترین جذابیت سکونت را دارد رجینا می باشد. رجینا پایتخت ساسکاچوان است.

از نقطه نظر منطقه، اکثر مردم ساکن West Coast می خواهند به شهری بزرگ نقل مکان کنند و خانه بخرند و این درصد از مردم ۶۰٪ می باشند.

از نقطه نظر سن، نسل Z بیشترین امید برای نقل مکان به شهر را دارند که خانه بخرند و این درصد ۸۵٪ می باشد.

بنا بر نظر سنجی انجام شده ۱۰٪ پاسخگویان گفتند که برای سکونت اکثراً به تورنتو نقل مکان می کنند و این تعداد ۳ میلیون نفر کانادایی می باشد.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، از نقطه نظر گروه سنی، بیش از یک چهارم نسل Z گفتند که اگر به تورنتو بیایند خوشحال خواهند بود.

از نقطه نظر استان، نسبت مردمی که در استان های سرسبز کانادا (استان های مرکزی غربی) زندگی می کنند، مشتاقند به تورنتو بیایند زیاد نیستند و تنها ۳/۵٪ نظرشان این است.

تورنتو بعد از هالیفکس در استان آتلانتیک قرار دارد.
تورنتوپرشنز

Sorting the preferences of moving cities by age group:

Sorting the preferences of moving cities by region:

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز