مرگ 6 کودک بر اثر شیوع آنفولانزا H1N1 در زمستان

Submitted on س., 01/15/2019 - 23:16

مرگ 6 کودک بر اثر شیوع آنفولانزا H1N1 در زمستان
اداره سلامت کانادا از فوت 6 کودک بر اثر ابتلا به آنفولانزا H1N1 در این فصل خبرداد.

حداقل 95 کودک نیز در بخش ICU تحت درمان هستند.این اداره اعلام کرد هنوز برای واکسیناسیون آنفولانزا دیر نشده است.

از علائم آنفولانزا می توان به سرفه، تب، بی قراری، و درد ماهیچه ها و مفاصل اشاره کرد.

اداره سلامت کانادا از کلیه مردم درخواست کرد در صورتی که علائمی شبیه این علائم را در خود مشاهده کردند در خانه بمانند.

با توجه به اینکه کودکان در مقابل این ویروس به شدت آسیب پذیر هستند، بهتر است هرچه زودتر برای واکسیناسیون اقدام کنید.

جایگزینی مرکز خرید کهن Newtonbrook Plaza در محله ایرانی ها در تورنتو با پروژه عظیم آپارتمان سازی

به نظر می رسد مرکز خرید Newtonbrook Plaza، با وجود تعطیلی تمامی فروشگاه های آن، غروب پر تکاپویی را در اواسط هفته پشت سر گذاشته است.

این مرکز خرید سر پوشیده با سقف سرخ رنگ خویش، واقع در خیابان Yonge و تقاطع Finch و Steeles که بیش از نیم قرن در این مکان پا بر جا بوده، در حال حاضر متروکه گشته و علامت تعطیلی بر روی پنجره فروشگاه های قدیمی آن به چشم می خورد.

این امر بر مرکز تحت الارضی Bowlerama، که برای 60 سال مکانی جهت تجمع و تفریح آخر هفته خانواده ها به شمار می رفته، نیز صدق می کند.

با این حال فروشگاه مواد غذایی Food Basics در بخش شمالی این مرکز همچنان مشغول به کار بوده که با تخریب مرکز خرید در اوایل فوریه 2019، راه را برای ساخت آپارتمان های M2M، پروژه 1.7 میلیون متر مربعی، خریداری شده به مبلغ 201 میلیون دلار توسط شرکت هنک کنگی Aoyuan Property Group گشوده که در دهه آتی تکمیل خواهد گشت.

M2M قصد داشته 1660 واحد جدید در طبقات 43، 40، 39، 35 و 33 بیفزاید، که ساخت هر ساختمان آن حدود 4 سال به طول انجامیده و با در نظر گرفتن مهدکودک، زمین بازی و مرکز اجتماعات آن، 80 هزار متر مربع دیگر نیز نیاز می باشد.

با این وجود، ساکنین این آپارتمان ها برای خریدی ساده می بایست مسیری طولانی را تا سوپر مارکت Centrepoint واقع در خیابان Finch پیموده و بازگردند، که بی شک مسیر این فروشگاه را با ترافیک شدید مواجه خواهد کرد. اما به نظر می رسد که در طرح اصلی این ساختمان ها ساخت یک فروشگاه مواد غذایی در این محدوده در نظر گرفته شده است.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز