متوسط اجاره بها در شهرهای مختلف کانادا در ماه سپتامبر؛ بسیاری از شهرها روند سعودی طی کرده اند

Submitted on Mon, 10/01/2018 - 20:58

متوسط اجاره بها در شهرهای مختلف کانادا در ماه سپتامبر؛ بسیاری از شهرها روند سعودی طی کرده اند
با پایان رسیدن فصل تابستان قیمت اجاره در سطح کانادا همچنان روند افزایشی به خود گرفته است.

طبق گزارش Padmapper، هزینه متوسط ​​اجاره 13 شهر در ماه جاری روند افزایشی طی کرده است این در حالی است که در 10 شهر شاهد روند نزولی بوده ایم و تنها در یک شهر میزان اجاره ثابت مانده است.

بار دیگر تورنتو در صدر گرانترین شهر کانادا از لحاظ هزینه اجاره سوئیت قرار گرفت.

در ماه سپتامبر هزینه اجاره سوئیت با یک اتاق خواب در تورنتو با رشد 2.8 درصدی به 2,200 دلار افزایش یافت در حالی که اجاره سوئیت هایی با دو اتاق خواب با هزینه 2820 دلار ثابت باقی ماند. بنا به گزارش Padmapper اجاره سوئیت هایی با دو اتاق خواب در تورنتو نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به میزان 15.6 درصد افزایش یافته است.

ونکوور دومین شهر گران قیمت از لحاظ هزینه اجاره سوئیت است که اجاره بهای سوئیت های آن با یک اتاق خواب با 2.5 درصد افزایش به 2,050 دلار رسید، در حالی که اجاره بهای سوئیت های دوخوابه آن با افزایش قابل توجهی به 3,230 دلار رسید.

برنابی، بریتیش کلمبیا در جایگاه سوم قرار دارد. با این شرح که هزینه اجاره سوئیت های آن با یک اتاق خواب با رشد 5.1 درصدی به 1650 دلار رسید در حالی که هزینه اجاره سوئیت با دو اتاق خواب با کاهش 0.4 درصدی به 3,230 دلار رسید.

مونترال از بری گوی سبقت را ربود و در یک جایگاه برتر یعنی در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این شهر هزینه اجاره سوئیت با یک اتاق خواب با افزایش 1.5 درصدی به 1,340 دلار رسید، این در حالی است که هزینه اجاره سوئیت با دو اتاق خواب با کاهش 2.9 درصدی به 1,650 دلار رسید.

بری، انتاریو پنجمین جایگاه را از آن خود کرد. هزینه اجاره سوئیت با یک اتاق خواب با کاهش 3.7 درصدی به 1,300 دلار رسید و همچنین هزینه اجاره سوئیت با دو اتاق خواب با افزایش 2.6 درصدی به 1,550 دلار رسید.

حداکثر رشد ماهانه در همیلتون، انتاریو مشاهده شد. این شهر با سه رده صعود جزء ده شهر گران قیمت کانادا قرار گرفت. شرایط اجاره این شهر بدین صورت است که هزینه اجاره سوئیت با یک اتاق خواب با رشد 4.5 درصدی به 1,150 دلار رسید و هزینه اجاره سوئیت با دو اتاق خواب با رشد 1.5 درصدی به 1,370 دلار رسید.

در سطح شهرهای کانادا بیشترین كاهش هزینه اجاره مربوط به شهر كبك می شود. به گونه ای که نرخ اجاره سوئیت با یک اتاق خواب با کاهش 5.5 درصدی به 860 دلار رسید و هزینه اجاره سوئیت با دو اتاق خواب با افزایش قابل توجه 0.9 درصدی به 1080 دلار رسید.

اما علیرغم این چالش قیمت ها اگه به دنبال سوئیتی ارزان قیمت برای اجاره هستید توصیه می کنیم سری به وینزور، انتاریو بزنید در آنجا می توانید سوئیت با یک اتاق خواب را تنها با 750 دلار اجاره کنید.

توافقات تجاری میان کانادا، آمریکا و مکزیک تحت عنوان جدید USMC انجام می شود
منبعی آگاه به روزنامه های کانادا اطلاع داده است که تغییرات جدیدی که در مذاکرات نفتا رخ داده است، به کانادا اجازه میدهد تا دوباره به توافقات سه جانبه بپیوندد.

توافق نامه جدید، پیمان آمریکا-مکزیک-کانادا (USMC) نامیده خواهد شد.

بعد از 14 ماه مذاکره نفس گیر، و درست ساعاتی قبل از آن که مقامات آمریکا و مکزیک قصد داشتند، توافق نامه تجاریشان را، بدون حضور کانادا امضا کنند این تغییر رخ داد.

اعضای کابینه فدرال در نشستی در آخرین ساعات یکشنبه در دفتر نخست وزیر گرد هم آمدند. کاخ سفید هدف این جلسه را آشنایی با شرایط پیمان جدید خواند.

نخست وزیر جاستین ترودو، بعد از پایان جلسه که یک ساعت به طول انجامید اعلام کرد که "امروز روز خوبی برای کانادا بود."

او همچنین گفت که در روز دوشنبه با خبرنگاران صحبت خواهد کرد. اعضای دفتر اعلام کرده اند که کابینه به زودی جلسه جدیدی خواهد داشت و احتمالا کنفرانس خبری در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

سهامداران بزرگ نیز که منتظر نتیجه مذاکرات بین آمریکا و کانادا بوده اند تبریکات خود را اعلام کرده اند.

مذاکرات اقتصادی میان آمریکا و کانادا به علت اختلافاتی در بعضی حوزه ها مثل صنعت لبنیات و امور فرهنگی دچار مشکل شده بود. بعد از چندین هفته بحث طولانی در واشنگتن، وزرای امور خارجه کانادا و آمریکا روزهای متوالی در اتاوا مشغول مذاکره بودند تا بتوانند قبل از رسیدن موعد نهایی مشخص شده توسط کنگره، کانادا را نیز در این پیمان سه جانبه تجارت آزاد سهیم کنند.

با توجه به بیانیه مشترک شب یکشنبه میان خانم کریستیا فریلند، وزیر امور خارجه کانادا و آقای رابرت لایتایزر، وزیر تجارت آمریکا "این توافقنامه جدید گامی برای ایجاد بازاری منصفانه تر و آزادتر برای کارگران، کشاورزان، دامداران و شرکت‌های دو کشور در جهت کسب اقتصادی قوی و پررونق می باشد. و به دنبال آن فرصت های شغلی برای بیش از 500 میلیون نفر در آمریکای شمالی و در نتیجه موقعیت طبقه متوسط با پیشرفت روبرو خواهد بود."

یکی از مباحث اصلی بحث های شنبه امنیت بخشیدن به بخش های مختلف، به خصوص تعرفه بخش 232 مربوط به استیل، آلومینیوم و خودرو بود، بخش هایی که رئیس جمهور دونالد ترامپ آنها را به مسائل مربوط به امنیت ملی مرتبط کرده بود.

کانادا برای پایان منازعات، دسترسی بهتر به صنعت لبنیات را پیشنهاد میداد.

ترودو بارها اعلام کرده که علیرغم فشارهای وارده از سوی ترامپ، سیستم مدیریت منابع کشور را دست نخورده باقی خواهد گذاشت. این موضوع در کبک به وضوح قابل مشاهده است، جایی که رای دهندگان روز یکشنبه در یک رای گیری ایالتی شرکت خواهند کرد.

کلاهبرداری 70 میلیاردی یک زن خارجی از متقاضیان ویزای کانادا
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک زن تبعه بیگانه با بیش از ۶۹ میلیارد ریال کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " عبدالرضا ناظری" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 97 در شرق استان تهران و در راستای طرح شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیونی توسط یک خانم به بهانه تهیه

ویزای کانادا، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این متهم با استفاده از وعده های فریبنده به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا ،اقدام به کلاهبرداری از افرادی در سراسر ایران کرده و در حال حاضر متواری است .

ویزا و مهاجرت به کانادا

ناظری تصریح کرد: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، رد وی را در اردوگاه اتباع بیگانه در شهر مشهد مقدس می زنند و با هماهنگی مقام قضائی او را که قصد خروج از کشور داشت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: وی که در ابتدا قصد منحرف کردن ماموران با هویت جعلی را داشت در نهایت پس از مواجهه با ادله محکم پلیس به 160 فقره کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا به ارزش بیش از 69 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با اشاره به اینکه حوزه فعالیت مجرمانه وی در استان های تهران، فارس و قم بوده خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز