ماه گذشته گرانترین خانه ای که در منطقه ی یورک فروخته شد به قیمت ۴/۵ میلیون دلار فروخته شد و ارزانترین خانه به قیمت ۲۴۰ هزار دلار فروخته شد

Submitted on س., 04/09/2019 - 21:09

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، گرانقیمت ترین خانه ای که ماه گذشته در منطقه ی یورک فروخته شد ۴/۵ میلیون دلار قیمت داشت و در ریچموند هیل واقع شده است.

از سوی دیگر در ماه فوریه، خانه ای در King City با مساحت ۲۱۶۳۰ اسکویر فیت با قیمت ۲۵ میلیون دلار لیست شد. گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در ماه ژانویه نیز در.King City می باشد و قیمت خانه ۵ میلیون دلار است.

گرانقیمت ترین خانه ی فروخته شده در ماه مارچ در منطقه ای آرام واقع در ریچموند هیل می باشد. این خانه مسقف به سقف های بلند ۱۲ فوتی می باشد. این خانه آسانسور و چند گاراژ دارد.

ماه گذشته سه خانه ی گرانقیمت در منطقه ی یورک فروخته شد.

دومین خانه ی گرانقیمت با قیمت ۳/۷۲ میلیون دلار فروخته شد. این خانه سه گاراژ دارد و به سیستم کنترل از راه دور مجهز است و همچنین سیستم آبپاشی هوشیار دارد و دارای ۲۷۵ لامپ لیزری است.

سومین خانه ی گرانقیمت با قیمت ۳/۶۵ دلار فروخته شد که دو طبقه است و سقف های بلند کاتولیک (Catholic ceilings) دارد. این خانه دارای ۳ گاراژ، ۸
دستشویی، شومینه های متعدد ، زمین تنیس و یک استخر سرپوشیده می باشد.

ارزانترین خانه ای که در ماه گذشته فروخته شد واقع در town of Georgina واقع است که یک خانه ی نوساز در کامیونیتی Udora می باشد. این خانه به قیمت ۲۴۰ هزار دلار فروخته شد و خانه های واقع در Metro Road on Lake Keswick به قیمت ۲۶۰ هزار دلار فروخته شد.

سومین خانه ی ارزان قیمت فروخته شده در مارکهام واقع است. این خانه یک خوابه می باشد، دارای اطاق آفتاب است (sun room) که به قیمت ۲۸۰ هزار دلار فروخته شده است.

بنا به آخرین گزارش واصله از انجمن مشاوران املاک تورنتو در این هفته، فروش خانه در جی تی ای در ماه مارچ نسبت به همین زمان در سال گذشته ثابت و بدون افتان و خیزان می باشد. ولی فروش خانه در منطقه ی یورک خیلی سریع بالا رفته است.

در مجموع ۱۱۸۳ خانه در ماه مارچ در منطقه ی یورک فروش رفته است و افزایش ۱۰/۹ درصدی نسبت به ماه مارچ گذشته داشته است. متوسط قیمت معاملات خانه در منطقه ی یورک در ماه مارچ به نسبت ۲/۶٪ افزایش یافت. و قیمت متوسط قیمت خانه به ۹۱۵۲۱۳ دلار رسید.

رئیس انجمن مشاوران املاک اظهار داشت که تقاضای خرید خانه در منطقه ی یورک رو به افزایش است و انتظار می رود که فروش بازار در فصل بهار خیلی فعال باشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز