فروش خانه در کانادا در ماه اکتبر به میزان ۱۲/۹٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشت

Submitted on ی., 11/24/2019 - 18:47

انجمن مشاوران املاک کانادا با انتشار اطلاعاتی نشان داد که فروش خانه در سطح ملی در مقایسه با همین زمان در سال گذشته ۱۲/۹٪ افزایش داشته است.

انجمن مشاوران املاک کانادا گفت که ماه گذشته فعالیت فروش خانه در سطح کشور تقریباً مانند سپتامبر امسال بوده است اما تقریباً حدود ۲۰٪ ازماه فوریه که در طی ۶ سال گذشته کمترین بوده است، بیشتر می باشد. هنوز ماه اکتبر ۷٪ از سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ که بیشترین بوده اند، کمتر است.

CREA گفت با افزایش فروش خانه در ونکور، فعالیت فروش خانه در سراسر کشور خوب و از طرفی بد است. کاهش فروش خانه در جی تی ای و همیلتون-برلینگتون تأثیر رشدافزایش فروش خانه را در Fraser Valley and Ottawa متعادل می کند.

بر حسب قیمت خانه ی ملی، شاخص جامع قیمت برای خانه های ونکوور در مقایسه با سال گذشته به میزان ۶/۴٪ تنزل داشت و به ۹۹۴۹۰۰ دلار رسید. در جی تی ای شاخص قیمت به میزان ۵/۶٪ بالا رفت و قیمت به ۸۱۴۴۰۰ دلار رسید. شاخص قیمت در اوتاوا از شهرهای دیگر بیشتر بود و به میزان ۱۰/۲۵٪ رشد داست و به ۴۳۶۳۰۰ دلار رسید. در سطح ملی بر خلاف تنزل قیمت خانه در قسمت هایی از بریتیش کلمبیا، شاخص قیمت کامپوزیت به میزان ۱/۷۷ بالا رفت و به ۶۳۳۶۰۰ دلار رسید. فهرست قیمت های ترکیبی برای خانه در شهرهای حومه ی اصلی در آلبرتا و ساسکاچوان شبیه هم است.

در مقایسه با سال گذشته در همین زمان، تعداد خانه های مسکونی لیست شده در کانادا به میزان ۵/۸٪ در ماه اکتبر تنزل داشت و از ماه سپتامبر ۱/۸٪ کمتر می باشد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز