شما هم میخواهید از تورنتو فرار کنید؟! اجاره ها در شهرهای دیگر اونتاریو نیز افزایش یافته است.

Submitted on ی., 02/10/2019 - 23:04

آنچنانکه اجاره خانه ها بالا می رود، مردم هرچه بیشتر و بیشتر از تورنتو خارج می شوند تا مکان های ارزانتری پیدا کنند. دراین شهرهای کوچک خارج از محدوده ی جی تی ای نیز اجاره ها رو به افزایش است.

با توجه به گزارش PadMapper در بعضی از شهرها اجاره بهاء تا ٪۵ افزایش یافته است. در St. Catherines در اونتاریو در ماه ژانویه اجاره بهاء‌ تا ٪۵/۳ بالا رفته است و متوسط اجاره بهای یک خانه ی یک خوابه به ۱۲۰۰ دلار در ماه رسید. در شهر Kitchener متوسط اجاره بهاء به ۱۱۵۰ دلار در ماه رسید و افزایش ٪۴/۵ درصدی داشت. در شهر London اجاره تا ٪۵/۲ درصد بالا رفت که نتیجتاً کرایه ی متوسط یک خانه ی یک خوابه به ۱۰۲۰ دلار در ماه رسید.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، در دو شهر St. Catherines and London تعداد زیادی از دانشجویان کالج به دنبال آپارتمان اجاره ای هستند. افزایش اجاره خانه هزینه ی زندگی را برای این دانشجویان بیشتر کرده است. این مشکل همچنین در شهر هامیلتون که دانشگاه مک مستر در آن واقع شده است، وجود دارد و در شهر کینگستون که دانشگاه Queen's University وجود دارد، نیز اینچنین است. اگرچه نرخ افزایش اجاره بهاء‌ در این شهرها مانند شهرهای بزرگ نیست ولی در تمامی این شهرها اجاره خانه رو به افزایش است. در همیلتون متوسط اجاره خانه در ماه ۱۱۸۰ دلار است در حالیکه در ینگستون متوسط اجاره خانه ی یک خوابه ۱۰۶۰ دلار در ماه می باشد.

در تورنتو اجاره بهاء افزایش نیافته است ولی همچنان بالا است. در تورنتو متوسط اجاره ی آپارتمان یک خوابه ۲۲۶۰ دلار در ماه است. در سال گذشته اجاره بهاء‌ در تورنتو ٪۱۱/۹ افزایش یافت.
در رتبه بندی شهرها در کانادا، تورنتو همچنان در بالاترین سطح رتبه بندی است و ونکوور، برنابی، مونترال و ویکتوریا در رتبه های دوم تا پنجم قرار دارند.
تورنتوپرشنز

بیشترین بازدید اخبار امروز