شش برابر شدن تقاضای پناهندگی مردم آمریکا در کانادا

Submitted on ی., 11/18/2018 - 18:52

شش برابر شدن تقاضای پناهندگی مردم آمریکا در کانادا
اداره مهاجرت دولت کانادا اعلام کرد در سال 2017، حدود 2,550 شهروند آمریکایی متقاضی مهاجرت به کانادا بوده اند، که این آمار نسبت به سال 2016، بیش از 6 برابر افزایش یافته است.

به گفته کارشناسان، پس از مردم هائیتی و نیجریه، مردم آمریکا سومین گروه بزرگی هستند که به دنبال مهاجرت به کانادا می باشند. Stephan Handfield، وکیل مهاجرت اهل مونترآل، اظهار داشت اکثر شهروندان آمریکایی که در تلاش برای مهاجرت به کانادا هستند، پدر و مادری مهاجر دارند، و صرفا به دلیل تولد در آمریکا، مشمول حق شهروندی شده اند.

ترامپ به شدت به دنبال راه حلی است تا حق شهروندی به وسیله تولد را منسوخ کند، کاری که به ادعای کارشناسان غیرممکن است.

شمار زیادی از شهروندان آمریکایی، در جستجوی راهی برای اخذ اقامت دائم در کانادا هستند، در حالی که وزیر امنیت عمومی کانادا، Ralph Goodale، بیان داشت در کانادا بلیط مجانی پخش نمی کنند.

طبق آخرین بررسی های انجام شده، آژانس مهاجرتی کانادا به دنبال افزایش رد تقاضای پناهندگی تا 35% است. در این میان مقامات کانادایی، تحت فشارهای سیاسی اعمال شده، دیدارهایی با مقامات کشورهای نیجریه و هائیتی به منظور کاهش مهاجرت ها داشته اند.

هرگز نباید کودک خود را با کاپشن پفی روی صندلی خودرو کودک بنشانید
کاپشن، ایمنی کودک را به خطر می اندازد.

تحقیقات نشان می دهد که پوشاندن کاپشن پفی بر تن کودکان در هنگام نشستن روی صندلی های خودرو بسیار خطرناک است.

به گفته Consumer Reports، کاپشن های سنگین عایق دار باعث ایجاد فضای اضافی بین کودک و کمربند ایمنی می شود، بدین معنی که باعث میشود در صورت وقوع تصادف به اندازه کافی ایمن نباشد و به درستی عمل نکند.

برای حفظ ایمنی فرزندانتان در هنگام حادثه تصادف، قبل از اینکه آنها را در صندلی ماشین بگذارید، کاپشن را از تنشان درآورید.

به جای یک کاپشن بزرگ، می توانید فرزند خود را داخل ماشین با یک پتو یا ژاکت گرم کنید.

Cherlyn Jenkins، تکنیسین ایمنی مسافرین، CPST و توسعه دهنده Cozywoggle، توصیه می کند که والدین به این نکات برای محافظت از کودک خود در هنگام سفر توجه داشته باشند:

• کاپشن کودک خود را در بیاورید: ایمنی فرزندتان را در صندلی کودک ماشین بدون کاپشن حفظ کنید. میتوانید کاپشن را در پشت صندلی کودک قرار دهید.

• استفاده از پتو: پتو را از روی کمربندهای صندلی ماشین روی کودک قرار دهید.

•استفاده از ژاکت نازک. از یک سوییشرت یا ژاکت نازک که بشود روی صندلی ماشین استفاده شود و جلوی مهار کودک را نگیرد.

• همراه داشتن یک لباس طراحی شده برای فصل زمستان و مناسب صندلی ماشین در سفر. برای مثال، Cozywoggle مانند کت عمل می کند و برای حفظ ایمنی تست شده است، یا پونچو برای نوزادان و کودکان نوپا را امتحان کنید.

در این مورد هیچ محدودیت سنی وجود ندارد: کارشناسان می گویند که بزرگسالان نیز بدون پوشیدن کاپشن، امن تر هستند.

تیم هورتونز کانادا منوی ویژه کودکان با نام Timmies Mini را معرفی کرد
منظور از غذای کودک همان اسنک مینی است.

تیم هورتنز یک ورژن کانادایی استارباکس می باشد که می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم رو سفارش بدید. شیرینی های بسیار خوشمزه و تازه که روزانه پخت می کند. غذاهای کوچیک مثل ساندویچ های در حد اسنک یا کلاب، سوپ، سالاد کوچیک و ساندویچ صبحانه هم از دیگر هنرهای آشپزی هورتونز به شمار می رود.

خلاصه که اگر گذرتون به کانادا افتاد حتما سری به هورتونز بزنید. حتما قهوه ی خوشمزه آن به همراه شیرینی و غذاهایش که کاملا تازه و لذیذ هستند را میل کنید. شعار تیم هورتونز این است: همیشه تازه!

این بار هورتونز خبر خوشی برای کودکان دارد:

در تاریخ 14 نوامبر تیم هورتونز از منوی ویژه غذای اصلی کودک در تمام نقاط کانادا رونمایی کرد.

این منو که Timmies Mini نام دارد شامل چهار دسر و پنج نوع نوشیدنی می باشد. محتویات این منو ساندویچ مینی با پنیر ذوب شده، ساندویچ مینی بسته بندی شده با فیله کبابی و فیله استریپس را در بر دارد. که قیمت هر بسته 4.99 دلار می باشد.

بخورید و لذت ببرید. نوش جان!

افتتاح هزاران مهدکودک 10 دلاری توسط دولت بریتیش کلمبیا
دولت بریتیش کلمبیا یک قدم به تحقق وعده های انتخاباتی خود، نزدیک تر شد: افتتاح مهدکودک هایی با هزینه 10 دلار در روز در استان. طرح اولیه این پروژه که عصر روز جمعه اعلام شد از ساخت 53 مهدکودک برای 2,500 کودک در مناطق شهری و روستایی خبر داد. هزینه این مهدکودک ها برای والدین تنها 200 دلار در ماه برآورد شده است.

این پروژه تنها یکی از برنامه های دولت بریتیش کلمبیا در جهت تحقق برنامه 10 ساله مراقبت از کودکان است.

دولت اعلام کرده است بودجه ای 60 میلیون دلاری برای این مهدکودک ها در نظر گرفته شده، و تاکنون 300 مهدکودک برای شرکت در این طرح فرم تقاضا را پر کرده اند. اماکن برگزیده 31 مارس 2020 افتتاح خواهند شد.

خانواده هایی که درآمدی کمتر از 111,000 دلار در سال دارند، ماهیانه به ازای هر فرزند 1,250 دلار کمک هزینه از دولت دریافت می کنند.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز