سناتورها خواهان نظارت بهتر دولت فدرال بر تولید و آزمایش اتومبیل های خودران

Submitted on جمعه, 02/02/2018 - 19:28

اتاوا- اعضای یکی از کمیته های مجلس سنای کانادا از دولت لیبرال خواسته اند تا جهت عقب نماندن از انقلاب فن آوری، کنترل تولید و آزمایش اتومبیل های خودران را در جاده های کانادا در دست بگیرد.

در گزارش اخیر کمیته حمل و نقل مجلس سنا، اعضای کمیته حمل و نقل مجلس سنا توضیح دادند که چگونه ادارات و سطوح مختلف دولت رویکردهای متفاوتی در مورد وسایل نقلیه خودران دارند.


اعضای کمیته معتقدند که دولت فدرال بایستی بین نهادها و سازمان های مختلف هماهنگی بیشتری ایجاد کند، تا اتفاقی که در مورد هماهنگ شدن مقامات استانی و شهری با Uber افتاد، تکرار نشود.

آنان، نظارت بیشتر کمیساریای حریم خصوصی جهت نظارت بر نحوه استفاده شرکت های اتومبیل سازی از اطلاعات راننده ها و همچنین اعطای اختیارات به سازمان دولتی مسوول امنیت سایبری جهت حفاظت از فن آوری جدید در برابر هکرها را ضروری می دانند. این کمیته همچنین بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر دولت فدرال در مورد اتومبیل های خودران تاکید می کند.

رئیس کمیته می گوید که اقدامات دولت باید قوی تر از ایالات متحده باشد و همچنین باید یک توازن برای جلوگیری از انفجار در بخش خصوصی ایجاد شود.

همانطور که می دانید، بسیاری از شرکت های اتومبیل سازی، هم اکنون در حال آزمایش نمونه های اولیه این اتومبیل ها در جاده های کانادا و آمریکا هستند.

منبع
iranjavan

بیشترین بازدید اخبار امروز