سال آینده به دلیل کمبود بودجه، ساکنان می سی سا گا باید ۳٪ بیشتر مالیات بر ملک بپردازند

Submitted on س., 07/09/2019 - 15:26

بنا بر گزارش مالی دولت شهر می ساساگا سال ۲۰۲۰، بار مالیاتی ساکنان شهر به میزان ۳٪ افزایش خواهد یافت و صاحبان خانه های مستقل به طور متوسط باید ۱۰۰ دلار بپردازند.

اولین جلسه یی شورای شهرداری می سی سا گا در 26 ماه جون برگزار شد. Minister Jeff Jackson، وزیر دارایی، بودجه و پیش بینی های پیش بینی شده دولت برای طرح تجاری برای دوره ۲۰۲۰-۲۰۲۳ را در سال ۲۰۲۰ تعریف کرد. نتایج نشان می دهد به این دلیل که بودجه کافی نمی باشد، لازم است مالیات محلی را تا ۳٪ بالا ببرند.

خصوصاً مالیات محلی بر ساختمان های تجاری و صنعتی به میزان ۱/۸۵٪ در سال آینده افزایش خواهد یافت که از این میزان ۱/۰۷٪ به شهرداری تعلق می گیرد و ۰/۷۸٪ به دولت منطقه ای تعلق می گیرد. اگر ساکنان می سی سا گا خانه ای با ارزش ۶۸۸۰۰۰ دلار دارند باید ۱۰۰ دلار اضافه تر مالیات بپردازند.


Heartland

در سال ۲۰۲۰ بودجه ی دولتی شهر می سی ساگا به میزان ۴/۹٪ در قیاس با سال گذشته افزایش خواهد یافت که معادل ۰/۵۳۸۷ بیلیون دلار می باشد. اداره ی مالیات محلی این مبلغ را بین سه بخش تقسیم خواهد کرد: شهردای می سی سا گا ۳۵٪، ۴۴٪ برای دولت ناحیه ی Peel و ۲۱٪ برای دولت منطقه ای جهت امر تحصیل تخصیص خواهد یافت.

Jackson توضیح داد که ۴/۹٪ افزایش بودجه در سطح موجود باقی می ماند و بودجه ی لازم را برای امور اولیه، امور ایمنی و بروژه های جلوگیری از آتش سوزی و دیگر زیر ساخت ها استفاده می شود. «ما سطح کارایی خود را تا حد ممکن ارتقاء داده ایم و برای کاهش بودجه تا ۲/۴ میلیون دلار مدیریت و برنامه ریزی کرده ایم.»


Livingarchitecture

MiWay، حمل و نقل عمومی می سی سا گا، آتش نشانی و امور اضطراری و همچنین امور تفریحی، جاده ها، خدمات تجاری، پارک ها، جنگل ها و کتابخانه های عمومی، بخش های تکنولوژی اطلاعات، تسهیلات توسعه ی شهری، مدیریت املاک، خدمات نظارتی، دفاتر مونتاژ شهر خدمات قانونی، هنر و فرهنگ و غیره همگی به حمایت مالیات دهندگان نیازمند است. مقامات رسمی شهرداری گفتند اگرچه مؤسسات زیادی به مالیات محلی متکی هستند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، مالیات بر زمین در می سی سا گا حقیقتاً کمتر از متوسط مالیات در تورنتو می باشد. در سال ۲۰۱۸ مالیات محلی جی تی ای ۴۶۴۶ دلار بود در حالیکه در می سی سا گا مالیات محلی ۴۴۱۷ دلار بود.


Insauga

پیش از این، Bonnie Crombie، شهردار می سی سا گا گفت اگر می سی سا گا از منطقه ی Peel جدا شود و یک شهر مستقل شود، ۸۴ میلیون دلار به نفع مالیات دهندگان می شود ولی به این درخواست هنوز پاسخی داده نشده است.

بعلاوه، شورای شهرداری در ماه جون برگزار شد که اولین گردهمایی بود و جلسات دیگر در دوم ماه اکتبر و در ۱۸، ۲۵ و ۲۷ ماه نوامبر برگزار خواهد شد. تا وقتیکه کمیته ی بودجه ی می سی سا گا در دسامبر ۲۰۱۹ تصویب شود، الگوی افزایش مالیات ساکنان محلی ممکن است افزایش یابد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز