ساسکاچوان دعوت نامه های جدید برای سیستم مشاغل مورد نیاز را ارسال خواهد کرد

Submitted on س., 01/22/2019 - 23:07

ساسکاچوان 569 دعوت نامه اقامت دائم در اکسپرس اینتری سال 2019 ارسال کرده است.

362 دعوتنامه به متقاضیان (Saskatchewan Immigrant Nominee Program (SINP رسید، این سیستم زیرمجموعه ای از اکسپرس اینتری است.

متقاضیان اکسپرس اینتری که از سمت یک منطقه انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی دریافت میکنند که ارسال دعوت نامه اقامت دائم برای آنان را تضمین میکند.

کاندیداهای اکسپرس اینتری می بایست در میان توانایی هایشان تجربه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز در ساسکاچوان را داشته باشند.

ساسکاچوان همچنین 234 دعوتنامه را به کاندیداهای شغل های مورد نیاز اختصاص داده است. این بخش به اکسپرس اینتری مربوط نیست و افراد خارجی که توانایی لازم را داشته باشند می توانند در آن شرکت کنند.

داشتن یک پیشنهاد شغلی برای ثبت نام در اکسپرس اینتری یا زیردسته کارهای مورد نیاز لازم نیست.

فرایند انتخاب برای اکسپرس اینتری و In-Demand Occupation بر پایه ابراز علاقه مندی (Expression of Interest (EOI است.

علاقه مندان به مهاجرت می بایست در ابتدا یک پروفایل EOI ایجاد کنند اطلاعات لازم راجع به تحصیلات، تجربه کاری، میزان مهارت در انگلیسی یا فرانسه و دیگر فاکتورها را مشخص کنند.

پروفایل های امتیاز را دریافت میکنند و افرادی که امتیازی بالا دارند در لیست افراد واجد شرایط قرار میگیرند.

کاهش 10 درصدی هزینه تحصیلات دانشگاهی در انتاریو
دولت انتاریو در نظر دارد در سال 2019 هزینه تحصیل در دانشگاه را تا 10% کاهش دهد.

به نقل از Canadian Press، دولت انتاریو پنجشنبه این هفته اعلامیه رسمی را منتشر خواهد کرد. این چارچوب جدید در سال تحصیلی 20-2019 اجرا می شود، و برای سال 21-2020 نیز تغییری نخواهد کرد. در این چارچوب جدید دانشجویان دوره کارشناسی هنر و علوم به طور میانگین 660,000 دلار و دانشجویان کالج نیز 340,000 دلار صرفه جویی خواهند کرد.

دانشجویان خارجی مشمول این طرح نمی شوند. موسسات آموزشی نیز هیچ محدودیتی برای افزایش هزینه های تحصیلی نداشته و می توانند هزینه ها را حتی تا 20% افزایش دهند.

چارچوب شهریه جاری در سال 2013 تصویب شد و موسسات آموزشی اجازه داشتند هرسال نهایتا 3% بر مبلغ شهریه بیفزایند. دولت قصد دارد بر تمامی دانشگاه ها و دانشکده ها نظارت داشته باشد تا این طرح را به اجرا درآورند.

گرچه، تاثیرات این کاهش شهریه بر دیگر بخش های آموزشی مبهم است. حدود 50% سود دانشگاه ها از شهریه ها تامین می شود، و در صورت کاهش شهریه ها، احتمالا در نواحی دیگر مانند کتاب ها و هزینه خوابگاه شاهد افزیش خواهیم بود تا این کسری جبران گردد.

طبق اعلام مرکز آمار کانادا، هزینه تحصیل در انتاریو در سال تحصیلی 19-2018، با توجه به رشته فرد بین 7,000,000 تا 40,000,000 دلار بوده است.

پروازهای زیر 540 دلار از تورنتو به برزیل در زمستان
آب وهوای تورنتو در حال حاضر تعریف چندانی ندارد، پس احتمالا زمان مناسبی برای سفر به برزیل است. همچنین قیمت های مناسب خطوط هواپیمایی United Airlines شما را هرچه بیشتر برای انجام این کار تشویق می کند.

طبق اطلاعات به دست آمده، این شرکت هواپیمایی بلیط های رفت و برگشت به سائوپائولو را تا 532 دلار برای زمستان امسال کاهش داده است. قیمت اصلی این بلیط ها معمولا حدود 1,180 دلار است.

این پروازها از نیمه ماه فوریه تا آخر مارس در دسترس می باشند.

چگونه بلیط رزرو کنیم:
عبارت Toronto(YYZ) to Sao Paulo (GRU) roundtrip را در گوگل جستجو کنید. در تقویم، پروازهای تخفیف خورده با رنگ سبز مشخص شده اند.

منبع
internet

بیشترین بازدید اخبار امروز