رشد 6 درصدی نرخ بیکاری در کانادا باوجود ایجاد 32 هزار فرصت شغلی در ماه ژوئن

Submitted on ش., 07/21/2018 - 19:28

رشد 6 درصدی نرخ بیکاری در کانادا باوجود ایجاد 32 هزار فرصت شغلی در ماه ژوئن
در ماه گذشته کانادا باوجود افزودن 32 هزار فرصت شغلی با افزایش شمار جویندگان کار و رشد نرخ بیکاری 6 درصدی مواجه بود.

طبق آمار منتشر شده از سوی سازمان آمار کانادا در روز جمعه سه استان که در ماه ژوئن افزایش فرصت شغلی داشتند به شرح زیر است:
انتاریو: 35,000.
ساسکاچوان: 8,300.
منیتوبا: 4,100.
در دیگر شهرهای این کشور بازار کار سیر کاهشی به خود گرفته یا ثابت باقی ماند.

اما در حال حاضر بیش از دو برابر این ظرفیت فرصت شغلی یعنی حدود 75,600 نفر متقاضی شغل وجود دارد. این بزرگترین آمار افزایش ماهانه جویندگان کار از سال 2012 بوده است و در نتیجه علیرغم افزایش اشتغال برای این افراد، نرخ بیکاری از 0.2 به 6 درصد رسیده است.

سازمان اقتصاد کانادا در سال گذشته 215,000 موقعیت شغلی فراهم کرد که تقریبا تمام آن دستاوردها در شش ماه اول محقق شد.

Doug Porter اقتصاددان بانک مونترال اظهار کرد در حالی که شواهد فراتر از آنچه که انتظار داشتیم بود اما طبق این اعداد و ارقام جزئیات مربوطه نسبتا قابل توجه بود.

وی افزود تقریبا 70 درصد از مشاغل به صورت پاره وقت بود و دستمزدها در ماه گذشته کاهش یافته اند. از سوی دیگر بخش های مهم مانند ساخت، تولید و منابع طبیعی درآمد قابل توجهی را تجربه کرده اند.

فرصت های شغلی در ماه ژوئن به صورت حرفه های مختلف بود اما اینگونه می توان استدلال کرد که وضعیت بازار کار نسبتا مطلوب است و افزایش حقوق و دستمزد در مرحله اجرایی شدن هستند.

کانادا به عنوان یکی از بهترین مقاصد توریستی چینی ها شناخته شد
سایتHotels - سایت چینی مانیتورینگ بین المللی- لیست 10 کشوری که چینی ها مشتاق مسافرت به ان هستند را منتشر کرد، که از نتایج تحقیق بر روی 3047 چینی در رده سنی بین 18 تا 58 سال، که در یک سال گذشته به خارج از کشور سفر کرده اند، به دست آمده است. و معیارهایی از جمله اوقات سفر، مقصد دلخواه، رزرواسیون، محل اقامت، و برنامه ها و تصمیمات آینده را مورد بررسی قرار داده است.

در این گزارش کانادا مقام دوم، و استرالیا مقام اول را به عنوان کشورهای محبوب مسافران چینی کسب کردند.

طبق گزارش به دست آمده تعداد مسافران نسل جوان نسبت به سال های پیشین 80 درصد افزایش داشته است که رسانه را مهم ترین عامل در اتخاذ تصمیمشان دانسته اند.

علاوه بر زیبایی ها و مناظر طبیعی، جشنواره ها و فستیوال های موسیقی، هنرهای مدرن، و مواردی از این قبیل نیز به عنوان جاذبه ها و تجربه های تاثیرگذار توریستی شناخته شدند.
شکل 1. لیست برترین تجربه های غیر منتظره

منبع: Hotels.com

البته لازم به ذکر است که تقریبا یک سوم مسافران چینی اعلام داشتند که استفاده از ماریجوانا یکی از جاذبه های سفرشان به کانادا بوده است.

این مطالعه همچنین از مسافران خواست تا نظرات خود را در مورد بازارهای جهانی و نحوه بهبود برخی موارد خاص اعلام دارند. یکی از مواردی که اکثر مسافران چینی خواستار بهبود آن بودند، روش های بیشتر برای پرداخت، مانند پرداخت از طریق تلفن همراه و اسکن QR از طریق WeChat بود.

تقریبا نیمی از مسافران خواستار بهبود خدمات عمومی مانند سرویس های بهداشتی و وی فای نیز بودند.

ایر کانادا بهترین شرکت هواپیمایی در آمریکای شمالی نامگذاری شد
برای دومین سال متوالی، ایر کانادا به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی در آمریکای شمالی به رسمیت شناخته شده است.

ایر کانادا مفتخر دریافت جایزه ی بزرگترین شرکت هواپیمایی کانادا در 2018 Skytrax World Airline Awards در لندن، انگلستان بود.

طبق گزارشات در طی 9 سال اخیر این هفتمین باری است که توسط World Airline Awards به عنوان بهترین هواپیمایی در آمریکای شمالی انتخاب شد که بر اساس نظرسنجی از رضایت مسافران، حدود 20 میلیون مسافر بین المللی از آن رضایت داشتند.

کالین رووینسکو، مدیر اجرایی ایر کانادا ذکر کرد: "ما بسیار خرسندیم که این شرکت به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی در آمریکای شمالی با دریافت جوایز برجسته Skytrax World Airline Awards شناخته شده است.

از سال 2010، ایر کانادا هزینه های سرمایه ای 10 میلیارد دلاری را برای "افزایش تجربه سفر" سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت شامل یک شبکه جهانی گسترش یافته است که از طریق کانال های دروازه کانادا به بیش از 220 شهر در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا، استرالیا، کارائیب، مکزیک، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی متصل می شود.

ادوارد پلیست، مدیر عامل شرکت Skytrax، بیان کرد: "ایر کانادا موفق به کسب موفقیت قابل توجهی شده است که برای هفتمین بار بهترین امتیاز را در آمریکای شمالی را به دست آورد. "دریافت رای اعتماد مشتری ایر کانادا نشان می دهد که واقعا مورد علاقه مسافران است."

در اوایل ماه جاری، سرویس هوایی ایر کانادا بین فرودگاه بین المللی ونکوور (YVR) و فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون (YYZ)، نهمین خط هواپیمایی است که جزء خطوط هوایی سودمند در جهان شناخته شده و شایان ذکر است که این شرکت 552 میلیون دلار در سال درآمد دارد.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز