رانندگان اونتاریو توجه کنند! رانندگان می توانند از شکل الکترونیکی بیمه ی ماشین نیز استفاده کنند و هم اکنون قابل اجراست

Submitted on پ., 09/12/2019 - 13:42

هر فردی که اتومبیل می خرد بعد از خرید باید کاغذ بیمه ی صورتی رنگ را در ماشین داشته باشد.

اگر این برچسب صورتی را در ماشین خود نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد ؟ برای مثال اگر شما خوش شانس نباشید و پلیس ترافیک شما را متوقف کند، فرقی نمی کند که کدام پلیس ترافیک شما را متوقف کند، سؤال می کنید که مشکل چیست. گواهینامه رانندگی شما و بیمه ی صورتی رنگ هر دو ضروری هستند. اگر بیمه ی صورتی به طوراتفاقی همراه شما نباشد به شما جریمه تعلق می گیرد و بعد جریمه ی اضافی و حتی بیش از ۱۰۰ دلار باید بپردازید.

این کاغذ بزرگ نیست و به راحتی نمی شود از آن نگهداری کرد و ممکن است تصادفی گم شود و یا مچاله شود و اگر گم شود تهیه ی نسخه ی دیگر کاری مشکل است و برای رانندگان مشکل ساز است. دیگر لازم نیست رانندگان در ماشین خود به دنبال این کاغذ صورتی بگردند.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، برای اینکه رانندگان راحت باشند، Rod Phillips وزیر اقتصاد اونتاریو در کنفرانس خبری شرکت های بیمه ی اونتاریو اعلام کرد که برای رانندگان نسخه ی الکترونیک بیمه ی اتومبیل تهیه می شود تا به جای نسخه ی صورتی کاغذی از آن استفاده شود و بلافاصله قابل اجرا باشد.


Rod Phillips presents the electronic version of Pink note at the press conference

از هم اکنون نیازی نیست که رانندگان به دنبال نسخه ی صورتی رنگ در ماشین خود بگردند. Phillips گفت دولت اونتاریو برای راحتی رانندگان به دنبال ترقی می باشد.
با الکترونیکی شدن امور بیمه ی کاغذی از دور خارج می شود و استفاده ی از آن سخت تر می باشد. بنابر این دولت تصمیم گرفته است تا نسخه ی الکترونیکی بیمه را با شرکت بیمه همکاری کند تا اینکه ثبت آن و مسافرت برای رانندگان آسان باشد.


Announcement of the Department of Finance on this change

از آنجاییکه بیمه ی الکترونیک ایمنی بیشتری دارد، دولت از قبل الکترونیک کردن آن را در نظر داشته است. Phillips گفت بعد از اینکه کارت های الکترونیک مورد استفاده قرار گرفت، امور خصوصی رانندگان مهمترین چیزی است که باید در نظر گرفته شود. بنا بر این کارت های الکترونیک یک سری معیارهای حمایتی را فراهم می آورند از جمله ی این معیارهای حمایتی این است که این کارت ها اجازه تغییر و یا ویرایش اطلاعات راننده نمی دهند.

رانندگانی که عادت به بیمه ی کاغذی صورتی دارند، ناراحت نباشند. شرکت های بیمه در طول یک سال برای رانندگان کارت های بیمه ی کاغذی تهیه می کند تا اینکه به رانندگان
کمک کند تا با این تغییر کنار بیایند.

رانندگانی که کارت های الکترونیک دارند می توانند بیمه را به با موبایل خود به پلیس نشان دهند و در قبال اینکه تلفن همراهشان بیمه را نشان دهد، مسئولیت دارند.
حتی اگر باتری شارژ نداشته باشد یا اینکه سیگنال ضعیف باشد و اینکه صفحه ی تلفن صدمه دیده باشد، مسئولیت از آنها ساقط نمی شود.

بنا بر خبر دفتر آژانس بیمه ی کانادا، مصرف کنندگان انتخاب های دیجیتال دارند که در دیگر صنایع استفاده کنند، از قبیل بانک ها و خرده فروشی ها، پس شرکت های بیمه خوشحال هستند که مشتریانشان انتخاب ها ی دیجیتال دارند.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز