تی دی بانک تا پایان این ماه نرخ ویژه ای برای بهره ی وام مسکن را ارائه می کند

Submitted on چ., 05/16/2018 - 19:51

متعاقب کاهش نرخ بهره شناور وام مسکن توسط بانک بی ام او، تی دی بانک روز سه شنبه اعلام کردکه نرخ کاهشی وام شناور مسکن را با تقلیل بهره به ۲.۴۵ درصد ارائه خواهد کرد.

این نرخ پیشنهادی ۱.۱۵ درصد از بهترین نرخ وام مسکن تی دی بانک پایین تر می باشد.دوره ی اتمام این تخفیف ۳۱ ماه می جاری می باشد.
در هفتم ماه جاری بی ام او نرخ شناور ۵ ساله ی وام مسکن را به ۲.۴۵ درصد کاهش داد که همچنین در پایان این ماه پایان می یابد.

رابرت مک لیستر، مؤسس نرخ بهره مقایسه ای در وبسایت RateSpy.com
به این نکته اشاره کرد که وقتی که هوا در بهار رو به گرمی می گراید اکثر بانک های بزرگ بازرگانی نرخ بهره ی وام مسکن را کاهش می دهند و بانک بی ام او از این فرصت ها
استفاده کرده است و تبلیغاتی برای وادار کردن دیگر بانک ها در پیروی از بی ام او انجام داده است.
مک لیستر همچنین اضافه کرد که برای بدست آوردن مشتری های بیشتر، تی دی بانک مطمئنا نمی خواهد که از دیگر بانک ها عقب بماند.پس بنابراین بهتر است که تی دی بانک نیز از این امر تبعیت کند.در حقیقت نرخ بهره ی وام مسکن در کانادا به تدریج از سال ۲۰۰۱ افزایش یافته است.

برخلاف این، مادامیکه بانک بتواند مشتری های خود را پیدا کند و بتواند وام مسکن ارائه دهد، بانک قادر خواهد بود به پول دست یابد.
در حقیقت، در پایان ماه گذشته و در آغاز ماه جاری، شش بانک اصلی نرخ بهره ی ثابت وام مسکن را برای ۵ سال افزایش داده اند. اولین بانکی که نرخ شناور وام مسکن پنج ساله را کاهش داد بانک آر بی سی بود.این بانک نرخ پنج ساله ی
وام مسکن را در اغاز سال جاری به ۳.۴۵ درصد رساند و بانک بی ام او این نرخ را به ۲/۴۵ درصد در هفتم ماه جاری تقلیل داد و پس از آن تی دی بانک این کاهش را اعمال کرد.

سخنگوی تی دی بانک جولی بلی سی مو اظهار داشت که این نرخ مخصوص پنج ساله وام مسکن شامل تجدید وام مسکن و همچنین خانه های اعتباری تی دی بانک می شود.

CREA: فروش مسکن ملی و قیمت مسکن در ماه آوریل کاهش یافته است

با اجرای سیاست های سختگیرانه ی و استرس تست، بازار خرید و فروش خانه در کانادا به رکود گراییده است، اما همچنین برای بانک ها و مؤسسه هایی که پول قرض می دهند این رشد آرام وام یکی از دلایلی است که سه بانک اصلی طرح های ترجیحی خود را اعمال کرده اند.

با توجه به آمار ترخیص شده از انجمن مشاوران املاک کاناداCREA
در روز سه شنبه، در پی رشد نا امید کننده ی خرید و فروش خانه در اولین فصل سال جاری، فروش خانه های ملی و قیمت خانه ها در ماه آوریل رو به کاهش رفت و فروش خانه و قیمت خانه هر دو روند نزولی داشته است.
بر حسب فروش خانه، فروش در ماه آوریل به ۱۳.۹ درصد در مقایسه با همین زمان در سال گذشته نزول پیدا کرد.
و همچنین این نرخ ۲.۹ درصد از ماه مارچ کمتر نیز بوده است.این بدترین وضعیت معامله ی
خانه از سال ۲۰۱۱ تا کنون بوده است.
در بازار خرید و فروش خانه در سراسر کانادا، میزان معاملات تا ۶۰ درصد کاهش یافته است که
این کاهش بیشتر در Fraser Vally
در BC و Golden Horseshoe در اونتاریو،
اتاوا، کلگری و مونترال رخ داده است.
متوسط قیمت خانه های فروخته شده در مقیاس ملی به دنبال کاهش خرید و فروش خانه به ۴۹۵۰۰۰ دلار کاهش داشته است.
که این نرخ در ماه آوریل ۱۱.۳ درصد بوده است.

تهیه توسط تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز