تورنتو دارای بیشترین زنان کارآفرین در بین شهرهای کانادا

Submitted on جمعه, 07/19/2019 - 07:00

با آن که علیه زنان در اقتصاد کانادا تبعیض‌هایی اعمال می‌شود، رشد تعداد کارمندان و کارآفرین‌های زن در این کشور بسیار چشمگیر بوده است، علی الخصوص در تورنتو.

همانطور که تکنولوژی در تورنتو همچنان در حال رشد میباشد، به نظر میرسد زنان کار آفرین هم رشد زیادی دارند به همین دلیل بیشتر کارآفرینان زن بزرگترین شهر کانادا را خانه خود میدانند.

بر طبق شاخص (Dell Technologies’ 2019 Women Entrepreneur Cities (WE Cities، تورنتو در رتبه نهم برترین شهرهای جهان برای کارآفرینان زن جای گرفته است.

این شاخص سالانه تنها مطالعه ی جهانی و جنسیتی است که به توانایی شهرها برای کمک به رشد اقتصادی کسب و کارهای زنان نگاهی می اندازد و 50 شهر جهان را بر طبق این توانایی و رشد زنان کارآفرین رتبه بندی می کند.

بر اساس تحقیقات سالانه از سال 2010،Dell Technologies شهرها را بر اساس تاثیر سیاست ها، برنامه ها و ویژگی های محلی علاوه بر قوانین و آداب و رسوم ملی برای کمک به افزایش حمایت از زنان کارآفرین و رشد حضور و نقش زنان در اقتصاد، رتبه بندی می کند.

در سال جاری، تورنتو در رتبه اول کانادا و رتبه نهم در جهان جای گرفت.

ونکوور دیگر شهر کانادایی بود که در این لیست در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

طبق گزارش، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، شهر نیویورک را کنار زد و در سال جاری به بالاترین جایگاه دست یافت، عمدتا بخشی از آن به این دلیل بود که منطقه خلیج یکی از بهترین شهرها برای دسترسی راحت زنان به پایتخت است.

Karen Quintos، رئیس ارشد در Dell Technologies بیان میکند "در واقع زمانیکه روی زنان سرمایه گذاری می کنیم، بر آینده مملکت سرمایه گذاری می کنیم؛ جوامع شکوفا میشود، اقتصاد رشد می یابد و نسل بعدی با هدف به پیش می روند. هرچند زنان کارآفرین در کانادا با چالش‌ها و موانع منحصر به فرد برای پیروزی مواجه هستند دولتمردان با کمک های دولتی و با تجهیز رهبران شهر و سیاست گذاران و با تحقیق عملی و مبتنی بر داده ها در مورد چشم انداز زنان کارآفرین، می توانند موفقیت در زمینه کسب و کارهای زنان را با حذف موانع مالی، فرهنگی و سیاسی تسریع بخشند."

لیست 10 شهر برتر امسال از نظر کارآفرینی زنان در ادامه ذکر شده است:
1- سانفرانسیسکو
2- نیویورک
3- لندن
4- بوستون
5- لس آنجلس
6- واشنگتن
7- سیاتل
8- پاریس
9- تورنتو
10- استکهلم

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز