تخصیص بودجه 7 میلیون دلاری دولت کانادا جهت راه اندازی CAN Health Network

Submitted on س., 08/06/2019 - 14:12

به منظور کمک به رشد شرکت های سلامت محور و دانش بنیان دولت کانادا 20 میلیون دلار سرمایه‌ اختصاص خواهد داد.

امروز Mary Ng، وزیر کسب ‌و‌ کارهای کوچک و ترویج صادرات (Minister of Small Business and Export Promotion)، اعلام کرد دولت فدرال در ابتدا 7 میلیون دلار برای کمک برای ایجاد این بازار یکپارچه تخصیص می دهد که به این منظور با سازمان‌های سلامت عمومی همکاری خواهد کرد. این اقدام جدید با نام CAN Health Network شناخته خواهد شد.

بنا به اعلام دولت فدرال، با این یکپارچه سازی، شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) و استارت‌ آپ‌های پیشرو می‌توانند در زمینه های پژوهشی، توسعه و بهبود فناوری‌ های پزشکی کانادا با موسسات حاضر به همکاری بپردازند تا این تکنولوژی ‌ها آماده عرضه به بازار گردد.

به واسطه این طرح جدید، نوآوری ‌های سلامت و پزشکی به این بازار معرفی می شوند، موقعیت‌ های شغلی مناسب ایجاد و برقرار می گردد، SMEها به بازار دسترسی پیدا می کنند، و با ارائه فناوری‌های جدید افراد از مراقبت‌ های بهداشتی بهره مند می شوند.

نخستین بخش‌ های این شبکه ملی در غرب کانادا و انتاریو راه اندازی خواهند شد. در آینده کبک، شرق کانادا، و شمال کانادا نیز به جمع این شبکه خواهند پیوست.

سازمان تنوع اقتصادی غرب کانادا (Western Economic Diversification Canada) نیز 3.5 میلیون دلار برای این شبکه سرمایه گذاری می کند. همچنین سازمان بهداشت ساسکاچوان (Saskatchewan Health Authority) اولین منطقه در غرب کانادا خواهد بود که CAN Health Network را با شرکای زیر راه‌اندازی می‌کند:

Alberta Health Services
Children’s Hospital Research Institute of Manitoba
O’Brien Institute for Public Health, University of Calgary
Vancouver Coastal Health

از سوی دیگر FedDev تورنتو نیز اعلام همکاری مادی کرده است و 3.5 میلیون دلار به این شبکه کمک مالی می‌کند. در جنوب انتاریو نیز Trillium Health Partners راه ‌اندازی این شبکه را تسریع خواهد کرد و در این راستا با شرکای زیر همکاری می‌کند:

Bruyère Hospital
Grand River Hospital
The Hospital for Sick Children (SickKids)
Prism Eye Institute
SE Health Care
Sinai Health System
Sunnybrook Health Sciences Centre
University Health Network
Unity Health Toronto

Mary Ng در این مورد تصریح کرد: هدف دولت ما از این سرمایه‌گذاری‌ها رشد و پیشرفت شرکت ها و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای کانادایی‌ها می باشد. این یکپارچه سازی بازار یک رویکرد نوآورانه برای پشتیبانی از توسعه فناوری و رشد کسب ‌و‌کارها به شمار می رود.

با سهولت دسترسی به یک بازار بزرگ و یکپارچه داخلی، شرکت ها می‌توانند در سطح کانادا مطرح شوند و سپس در دیگر کشورهای جهان صاحب آوازه شوند و به امور صادرات مشغول شوند.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز