بیشترین پتانسیل افزایش قیمت خانه دیگر تورنتو و ونکوور نیست بلکه این شهرها می باشند !

Submitted on جمعه, 07/26/2019 - 12:47

بنا بر اطلاعاتی که توسط انجمن مشاوران املاک کانادا (CREA) بدست آمده است فروش ملی خانه در ماه جون امسال ۰/۲٪ نسبت به ماه گذشته تنزل داشت که این اولین کاهش در چهار ماه می باشد. اگرچه اگر با سال گذشته مقایسه کنیم فروش خانه به میزان ۰/۳٪ افزایش یافته است.

بر حسب قیمت خانه، قیمت متوسط املاک فروخته شده در ماه جون ۵۰۵۵۰۰ دلار بود که افزایشی معادل ۱/۷٪ در مقایسه با همین زمان در سال گذشته داشت. بنا بر قیمت خانه، متوسط قیمت املاک فروخته شده در ماه جون ۵۰۵۵۰۰ دلار بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱/۷٪ درصدی داشته است. بنا بر گزارش MLS شاخص جامع قیمت خانه (HPI) نسبت به ماه گذشته ۰/۳٪ افزایش داشته است و نسبت به سال گذشته ۰/۳٪ نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.


CREA's monthly report commented that home sales in Canada remained stable.

تفاوت عمده در سراسر کانادا
CREA گزارش می دهد که ماه گذشته حجم معاملات خانه یعنی خرید و فروش در شرق کانادا از جمله مونترال و جنوب اونتاریو فعال بوده است که به طور چشمگیری کاهش حجم معاملات در مناطق دیگر را جبران می کند.

بازاردر ماه جون در ونکوور، کلگری، هالیفکس Dartmouth region of the Atlantic province و نیوفانلند و لابرادور سکون و حتی کاهش داشت.

خوش بین درباره ی بازار در نیمه ی دوم
CREA گفت اگرچه نرخ رشد فروش خانه در کانادا در ماه جون به متوسط ده سال پیش نزدیک شده است ولی هنوز از اکثر ماه ها ی سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کمتر می باشد.

Rishi Sondhi، کارشناس اقتصادی تی دی بانک به این نکته اشاره کرد که اگر به پیش رو نگاه کنیم، ممکن است فروش خانه درنیمه ی دوم امسال افزایش یابد، از بازار متعادل کار، رشد قوی جمعیت، هزینه های پایین تر مورتگیج، خریداران و فروشندگانی که کم کم با تغییرات سیاست های دولت و مقیاس های ترجیحی که برای خریداران دست اول خانه مصوبه ی دولت فدرال و هماهنگی انجام شده، متشکریم.

CREA، کارشناس ارشد اقتصادی Gregory Klump به این نکته اشاره کرد که بازار کانادایی چیزی متفاوت است اما بنا بر آخرین اطلاعات منطقه ی غربی به روال بدتر شدن خاتمه داده است. خاتمه داده است. اگر زما بگذرد ارتباط بین عرضه و تقاضا بیشتر تعادل خواهد یافت و
چشم انداز قیمت خانه تدریجاً ارتقاء خواهد یافت.

تورنتو و نکوور تبدیل به ضعیف ترین بازار ها خواهد شد
بنا بر گزارش هافپست کانادا بازار املاک مقیاس قوت بازار مسکونی دارد که آن مقیاس نسبت فروش به خانه های لیست شده است (SNL). هر چه درصد این نسبت بیشتر باشد تقاضای بازار قوی تر است، بنا بر این احتمال افزایش قیمت بیشتر می شود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، محاسبات نشان می دهد که کشور بیشترین سهم (SNL) را در بین ده بازار دارد و قویترین بازار شامل اوتاوا، هالیفکس، مونترال، اونتاریو، لندن، ویندزور می باشد. اوتاوا پایین ترین درصد را دارد که ۶۶/۹٪ می باشد.

ده بازار در کشور وجود دارد که پایین ترین (SNL) را داراست و ضعیفت ترین بازار را می سازد . این ده بازار املاک Victoria, Winnipeg, Toronto, Calgary, Rikina, Edmonton, Fraser Valley, Saskatchewan, Vancouver, and Newfoundland می باشند و لابرادور بالاترین درصد را دارد که ۵۶/۲٪ می باشد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز