به این شهر بیایید و خانه ی جدید بخرید! قیمت ها حتی بیش از ونکوور پایین افتاده است

Submitted on Mon, 10/14/2019 - 20:55

بنا بر گزارش شرکت املاک و مورتگیج کانادا که توسط سی تی وی انتشار یافت، قمیت خانه های جدید در بیشتر شهر های کانادا در ماه جولای امسال پایین آمد اما یشترین تنزل ماهانه در پایتخت منطقه ای ادمونتون رخ داد که به ۰/۸٪ بیش از ونکوور و تورنتو رسید. ونکوور ۰/۵٪ و تورنتو ۰/۶٪ درصد تنزل قیمت داشت.

در مقام مقایسه، قیمت خانه های جدید در مونترال ماه به ماه افزایش داشته است. بعد از مونترال، اوتاوا از اونتاریو و Saint John- Fredericton- Moncton
از برانزویک افزایش قیمت داشته اند که این میزان بیش از ۱٪ بوده است.

خانه های مستقل از این هم بیشتر تنزل قیمت داشته اند و نسبت به ماه جولای سال ۲۰۱۸، ۲۵/۲٪ کاهش قیمت داشته اند.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز،‌ در حقیقت کاهش قیمت خانه های جدید در شهر یک حادثه ی یک ساله و نیمه نیست که اتفاق افتاده باشد. این کاهش در طی پنج سال اخیر رخ داده است و متوسط قیمت از۴۷۶۲۶۱ دلار در سال ۲۰۱۳ به ۴۵۸۳۲۰ دلار در سال ۲۰۱۸ رسید.

بنا بر گزارش CMHC علت این کاهش دلایل مختلفی می باشد: اولین دلیل بالا رفتن نرخ بیکاری است. نرخ بیکاری در ماه جولای امسال به میزان ۷٪ بود که از متوسط ملی بیشتر است و همچنین از سال ۲۰۱۷ به بالاترین سطح خود رسیده است.

دلیل دوم سراشیبی بازار املاک است که بیشتر در مناطق نفت خیز آلبرتا مشاهده می شود. شرکت های محلی برای تحریک بازار اقدامات ترجیحی را اعمال کرد.

اگر قیمت خانه را با پنج سال گذشته مقایسه کنید تورنتو و ونکوور هنوز منحصر به فرد باشند.

در ونکوور قیمت متوسط خانه های جدید در سال ۲۰۱۳ به قیمت ۵۸۹۶۴۶ دلار بود که در سال ۲۰۱۸ ۱۴۳۰۶۷ دلار بالا رفت و تقریباً دو برابر شد.
در تورنتو در سال ۲۰۱۳ متوسط قیمت خانه ۵۸۹۶۴۶ دلار بود وبه ۱۱۴۳۰۶۷ دلار درسال ۲۰۱۸ رسید و تقریباً دو برابر شد.

بعد از آن لندن در اونتاریو می باشد که متوسط قیمت خانه ی جدید در سال ۲۰۱۳ در این شهر ۲۹۹۵۱۴ دلار بود که در سال ۲۰۱۸به ۵۲۲۵۲۳ رسید که افزایشی ۷۴٪ درصدی داشت.

بنا بر گزارش دفتر آماری فدرال قیمت خانه های جدید در کشور به میزان ۰/۱٪‌در ماه جولای امسال تنزل داشته است و برای سه ماه متوالی کاهش داشته است. اطلاعات برای
هر بازار در کانادا به این ترتیب می باشد:
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز