این خانه ی ۲۵۳ اسکویر فیتی، سال ساخت قبل از ۱۹۴۲، شش پیشنهاد خرید برای به چنگ آوردن خانه دارد

Submitted on چ., 04/03/2019 - 20:09

به گزارش تورنتوپرشنز، در حال حاضر قیمت خانه های مستقل در تورنتو روند کاهشی دارد اما خانه های مستقل ارزان قیمت هنوز خواهان بسیار دارند. همچنین خانه های با پیش شماره ی ۹۰۵ در اطراف تورنتو مشتریان زیادی دارند. اخیراً خانه ی مستقل ۲۵۳ اسکویر فیتی واقع در اوشاوا ۶ پیشنهاد خرید دریافت کرده است. خانواده ای که خواهان خرید بودند خانه را به قیمت ۲۰۰۰۰۰ دلار خریدند.

با توجه به اطلاعات حاصله، این کاتیج در 96 Quebec St, Oshawa واقع شده است. در روز اول لیست خانه، این کاتیج شش پیشنهاد خرید با قیمت ۲۰۰ هزار دلار دریافت کرد و در نهایت این خانه به قیمت ۲۰۰ هزار دلار فروخته شد. مالیات این خانه ۲۲۳۰ دلار می باشد.

اگرچه اندازه ی این خانه کوچک می باشد، تسهیلات داخلی این خانه در سطح یک خانه ی با اندازه ی متوسط می باشد. این خانه دارای یک اطاق خواب، سالن، توالت و آشپزخانه است. مساحت این خانه 3x115.5 square feet می باشد. این خانه فضایی برای پارک دو ماشین دارد و حتی در حیاط یک ایوان نیز دارد.

فروشنده ی این خانه از تاریخ ساخت این خانه خبر نداشت اما وی هنگام نوسازی خانه روزنامه ای در این خانه پیدا کرده بود که مربوط به سال ۱۹۷۲ می باشد. بنا بر این به نظر می رسد که تاریخ ساخت این خانه بین سال های ۱۹۰۰ تا ۱۹۴۲ یعنی ۷۷ سال پیش می باشد. بعضی از مشاوران املاک می گویند که اگرچه این خانه کوچک است اما زمین بزرگی دارد که می توان اطاق های دیگری را اضافه کرد یا حتی خانه را مجدد ساخت. در نتیجه این خانه ارزش بیش از این دارد.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز