این خانه ی نیمه متصل با این دو ترفند ۵۰۰ هزار دلار بیشتر فروخته شد

Submitted on ی., 09/01/2019 - 15:32

بنا بر گزارش ماهانه ی انجمن مشاوران املاک تورنتو (TREB) که در آغاز جولای انتشار یافت، حجم انواع خانه در محدوده ی جی تی ای در ماه جولای امسال نسبت به سال گذشته در همین زمان به میزان ۲۴/۳٪ افزایش یافت. اگرچه تمامی انواع خانه خوب فروش رفت ولی بیشتر معاملات روی خانه های نیمه متصل انجام شد. در محدوده ی با پیش شماره های ۴۱۶ و ۹۰۵ معاملات خانه های نیمه متصل به میزان ۴۰٪ افزایش داشت در حالیکه معاملات خانه های مستقل و خانه های متصل به میزان ۲۰٪ رشد داشته است.

مجله ی انگلیسی تورنتو لایف برای این منظور شاهدی دارد: خانه ای نیمه متصل در منطقه ی شرقی تورنتو در طی ده روز بعد از لیست شدن فروخته نشد ولی مشتریان زیادی برای خرید آن پیشنهاد دادند.

ولی شگفت آور ترین مسئله این نبود، شگفتی در این بود که صاحب خانه از ترفندهای ظریف و کوچک استفاده کرد و این خانه ی نیمه متصل که چشمگیر هم نبود به قیمت ۵۰۰ هزار دلار گران تر فروخته شد.

اولین روش حقیقتاً خیلی هم تازه نبود اما یک آزمون و خطا بود و آن دکوراسیون خانه بود.

صاحب خانه این خانه را در سال ۲۰۱۸ به قیمت ۸۰۰ هزار دلار خریده بود. اگرچه با راهنمایی مشاور املاک، صاحبخانه تصمیم گرفت که خانه را با ظاهری که داشت نفروشد.
بعد از آن می توانست به قیمت ده ها هزار دلار بیشتر آن را بفروشد.

برای اینکه صاحبخانه بتواند به قیمت گرانتری خانه را بفروشد، خانه را تقریباً خالی کرد و شروع به بازسازی خانه کرد. نه تنها قسمت خارجی خانه را تغییر داد بلکه طراحی داخلی
آن را نیز عوض کرد. سقف مستر روم را به صورت آرک درآورد و از برند لوازم Thor استفاده کرد. خانه هم اکنون ظاهری جدیدی به خود گرفته است.

روش دوم که حقیقتاً زیاد هم جدید نیست این است که قیمت خانه را پایین بیاورد تا اینکه تا حد ممکن خریداران را جذب کند.

ثابت شده است که این حرکت نیز بسیار مؤثر می باشد. مشاور املاک به صاحبخانه نصیحت کرده بود تا قیمت را زیر یک میلیون اعلام کند یعنی قیمت را ۹۹۹۹۰۰ دلار اعلام کند تا اینکه عکس العمل خریداران را ببیند.

شرایط متعاقب نشان داد که استراتژی مشاور املاک مؤثر واقع شد و به نتیجه رسید. البته مشاوران املاک در این باره وارد هستند. این مشاور املاک اعتقاد داشت که صد در صد قیمت این خانه بیش از یک میلیون دلار است زیرا که این خانه در این محله ای که قرار دارد به خوبی فروش می رود.

لیست شدن این خانه ده روز طول کشید که شامل یک ویکند برای اوپن هاوس هم بود و مشتریان زیادی بودند که پیشنهاد خرید دادند. فروشنده نیز اجازه ی انتخاب داشت و مشتری را انتخاب کرد که بالاترین قیمت را پیشنهاد دادند. قیمت پیشنهادی این خریدار، مشاور املاک را متعجب کرد و قیمت پیشنهادی بیش از قیمتی بود که فروشنده اعلام کرده بود یعنی ۳۳۵۱۰۰ دلار بیش از قیمت اعلام شده.

قیمت نهایی معامله ۱۳۳۵۰۰۰ بود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، خریدار این خانه یک زوج بودند که قبلاً در آپارتمان زندگی می کردند. آنها صراحتاً به مشاور املاک گفتند که این خانه را دوست دارند، محله جایی خوب است و دیگر اینکه دکوراسیون زیبایی دارد.

مشاور املاک بابت خرید این خانه به آنها تبریک گفت و این زوج خریدار گفتند که همان خانه ای است که می خواستند. اما چیزی که مشاور املاک به آنها نگفت این بود که ما عمداً قیمت خانه را پایین آوردیم تا خریداران بیشتری برای دیدن خانه بیایند.

اینکه این خانه خوب باشد یا نباشد بستگی به نقطه نظر هر فرد دارد. به این عکس ها نگاهی بیندازید تا ببینید خریدار احمق نبوده است:
در ورودی به اطاق نشیمن باز می شود:
تورنتوپرشنز

اطاق پذیرایی و آشپزخانه

اطاق خواب

اطاق کودک

توالت

زیرزمین

حیاط

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز