این خانه ی مستقل نه تنها پیشنهاد دریافت کرد بلکه ۲۰۰۰۰۰ دلار گران تر فروخته شد.

Submitted on جمعه, 09/27/2019 - 06:39

بنا بر گزارش ماهانه ی انجمن مشاوران املاک تورنتو، ماه گذشته در منطقه ی جی تی ای گران ترین خانه فروخته شد. حجم معاملات نسبت به ماه گذشته به میزان ۲۱/۳٪ افزایش داشت و متوسط قیمت فروش به میزان ۰/۳٪ در مقایسه با همین زمان در سال گذشته افزایش نشان داد.

ستون املاک گلوب اند میل کانادا نمونه ی خوبی می باشد. شاید این مثال کمی متفاوت باشد زیرا که این خانه منظره ای دارد که پیشنهاد خرید دریافت می کند.

قیمت این خانه از ابتدا خیلی پایین نبود و ۱۴۹۵۰۰۰ دلار قیمت داشت اما در انتهای معامله ۲۰۰ هزار دلار گران تر فروخته شد و معامله با قیمت ۱۷۰۰۰۰۰ دلار جوش خورد.

مشاور املاک این ملک می گوید از آنجاییکه این خانه قواره ای «دراز» داشت، مشاور املاک و صاحب خانه هر دو با هم زمانی را گذاشتند تا همفکری کنند و به این نتیجه رسیدند که « مقداری خانه را بزک کنند». اول اینکه خانه را بازسازی کنند که این بازسازی شامل آشپزخانه و اطاق خواب ها می شد.

سپس به اصطلاح صحنه را زیبا سازی کردند که به دکورسازی پرداختند و خانه را شبیه عروس کردند تا اینکه زیبا تر شد و آماده ی فروش بود.

کارهایی که روی خانه صورت گرفت از این قبیل بود: نقاشی ساختمان، بازسازی حیاط، اثاثیه ی جدید که اجاره ای بود. نتایج نشان می دهد که این شیر یا خط بسیار پر ارزش است ، جلوه فوق العاده است و بسیاری از خریداران بالقوه را برای دیدن خانه جذب می کند.

در انتها نه تنها پیشنهاداتی دریافت کرد بلکه بعد از ۶ روز لیست شدن فروش رفت. ماه گذشته متوسط زمانی که خانه در جی تی ای فروش می رفت ۲۵ روز بود.

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، مشاور املاک همچنین متذکر شد که صاحبخانه ی جدید کاملا « بدون تصمیم » بود. این خانم هرگز انتظار نداشت خانه ای در این محله بخرد. وقتی دوستش از این محله عبور کرده بود، آگهی فروش خانه را دیده بود. دوست وی احساس کرد که این خانه « بی نظیر » است و مناسب دوستش می باشد به این دلیل به دوستش تلفن زد.

در انتها خریدار در گروهی که پیشنهاد خرید می دادند، قرار گرفت و بازی را برنده شد. با این حال ، مشاور املاک تمایلی به افشای تعداد خریدارانی که پیشنهاد داده اند، نداشت.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز