اگر در تورنتو خانه بخرید باید ۳۲ سال مورتگیج بپردازید. در این شهرها برای پیش پرداخت یک سال زمان دارید

Submitted on س., 10/15/2019 - 20:29

بنا بر جدیدترین گزاش هافپست کانادا، تحقیقی که توسط وبسایت معروف Zoocasa در تورنتو انجام شد، نشان داد که هیچ تعجبی نیست که کانادایی ها از بالا بودن قیمت خانه شکایت می کنند و می گویند خرید خانه کاری شاق است زیرا که قشر معمولی کانادایی باید به طور متوسط ۲۵ سال مورتگیج بپردازد.

این پول برای مجموعه ای مناسب از خانه های مناسب و معقول پرداخت می شود. اما در شهرهایی با قیمت بالاترین این رقم دو برابر می شود. بنا بر این ساکنان ونکوور ۵۲ سال برای خرید خانه ای با قیمت متوسط مورتگیج بپردازند.

با این حال به این معنا نیست که در طی ۵۲ سال نمی توانید چیزی بخورید و بیاشامید یا پولی مصرف کنید بلکه بعد از اینکه تمام هزینه های اولیه ی زندگی را کسر کنید که شامل مورتگیج نیز می شود، خریدار خانه ۲۰٪ درآمد قبل از پرداخت مالیات خود را هزینه ی مورتگیج کند.

در محدوده ی BC در منطقه ی Fraser Valley خریداران خانه باید ۴۲ سال برای نگه داشتن خانه شان مورتگیج بپردازند.

سومین محوده جی تی ای می باشد که تورنتو را نیز شامل می شود. خانواده ی با درآمد متوسط باید ۳۲ سال از پس انداز خود را برای نگه داشتن خانه بپردازد.

چرا برای خرید خانه باید سال های زیادی پول جمع کرد Zoocasa اینکه محاسبه کرده است:

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، برای مثل جی تی ای را انتخاب می کنیم. قیمت متوسط خانه در ماه آگوست بیش از ۸۰۰۰۰۰ دلار بود. متوسط درآمد قبل از پرداخت مالیات ۷۸۳۷۳ دلار می باشد. طبق شرایط خانوار، حداکثر مورتگیج حدود ۳۰۰۰۰۰ دلار می باشد.

اگر خانه ای با قیمت متوسط داشته باشید میزان مورتگیج کاهش می یابد. این هزینه ای است که خریدار متقبل می شود که حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار در محدوده ی جی تی ای می باشد که تقریباً ۶۳٪ متوسط قیمت خانه می باشد. اگر خریدار بخواهد بعد از کسر مورتگیج هزینه ها را بپردازد ۲۰٪ درآمد خود را هر ساله باید بپردازد که ۳۲ سال می شود.

با توجه به این آلگوریتم در حداقل ۶ شهراز ۱۵ شهر که مورد تحقیق واقع شدند، برای خریداران فقط یک سال طول می کشد تا پیش پرداخت خانه را بپردازند. این شهرها شامل کلگری، ادمونتون، هالیفکس، وینیپگ،‌ساسکاچوان و رجینا می باشند.

در اوتاوا پیش پرداخت ۳ سال طول می کشد و در مونترال این زمان به ۸ سال می رسد.
تورنتوپرشنز

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز