افزایش اجاره بها در بزرگ ترین شهرهای کانادا

Submitted on ش., 08/18/2018 - 19:48

افزایش اجاره بها در بزرگ ترین شهرهای کانادا
طبق گزارش سایت PadMapper در رابطه با نرخ اجاره در ماه آگوست، که 26 شهر بزرگ کانادا را مورد بررسی قرار داد، مشخص گشت که نرخ اجاره در 13 شهر روندی افزایشی داشته، که عبارتند از: تورنتو، بورنبی، بریتیش کلمبیا، مونترال، اتاوا، کینگستون- انتاریو، اوشاوا- انتاریو، همیلتون - انتاریو، هالیفاکس، ایبوتسفورد - بریتیش کلمبیا، کبک، رجینا، سنت جانز و ساگنای- کبک.

تورنتو با افزایش 2.9 درصدی اجاره آپارتمان های تک خواب با قیمت 2.140 دلار همچنان بالاترین نرخ اجاره کشور را دارا است، این در حالی است که نرخ اجاره در این شهر برای آپارتمان های دو خواب در ماه گذشته با قیمت 2.800 دلار ثابت بوده است.

ونکوور نیز در رتبه دوم قرار داشته، که نرخ اجاره آن برای آپارتمان های تک خواب و دو خواب با قیمت های 2.000 و 3.200 دلار در ماه گذشته ثابت بوده است.

اجاره ماهانه ی آپارتمان های تک خوابه در هالیفاکس بیشترین افزایش را با نرخ 5.5 درصدی یعنی 960 دلار در ماه داشته، در حالی که ادمونتون بیشترین کاهش نرخ را به میزان 5.4 درصد - 870 دلار در ماه شاهد بوده است.

با این حال، ارقام سالانه نمایی غم افزا برای بازارهای پر هزینه کانادا به تصویر کشیده است. نرخ اجاره آپارتمان های تک خوابه در تورنتو تنها در یک سال به میزان 15.7 درصد افزایش یافته است. و با وجود این که نرخ اجاره در ونکوور تا حدودی پایدار بوده – یعنی افزایش 0.5 درصدی در سال – نرخ اجاره در شهرهای بورنبی و مونترال حدود 15 درصد افزایش داشته است.

مقرون به صرفه بودن اجاره در شهرهای کانادا به مسئله ای حیاتی تبدیل گشته، چرا که حدود یک سوم خانوارهای کانادایی اجاره نشین می باشند. طبق گزارش شاخص اجاره مسکن کانادایی که در ماه مه منتشر گشت، از هر پنج خانوار یک خانوار، نیمی از درآمد خود را به صاحب خانه می دهد، و از هر ده اجاره نشین نیز، چهار نفر بیش از 30 درصد از درآمد خود را بابت اجاره و خدمات عمومی صرف می کنند، که بیش از هزینه ثابتی است که اداره رهن و اجاره مسکن کانادا به عنوان مبلغ مقرون به صرفه در نظر گرفته است.

هشدار شهرداری ها به ساکنین کانادا درمورد کلاهبردارنی که بعنوان نماینده فروش به درب منازل مراجعه میکنند
شهرداری ها به ساکنین شهرهای مختلف کانادا هشدار می­دهند که مراقب کلاهبردارانی که درب منزل را می­زنند و ادعا می­کنند که مامور شهرداری و نماینده شرکتهای خدمات خانگی هستند، باشند. این افراد با دادن اطلاعات نادرست از ساکنین می­خواهند تا جریان آب منازل را آزمایش کنند و سیستم­های تصفیه آب را پیشنهاد می­دهند.

به گفته شهردار کلگری "این یک کلاه­برداری است و این افراد از سوی شهرداری مامور نشده ­اند، هیچ مامور شهرداری برای آزمایش آب به تک تک خانه­ ها سر نمی زند."


شهرداری نکاتی را درباره کلاهبردارهای درب منزل یاداور می­کند:

-هر فرد فروشنده که برای درخواست فروش به درب منازل مراجعه می­کند، باید کارت شناسایی داشته باشد. که موارد کارت به شرح زیر است:

نام فروشنده / نماینده
نام شرکت، آدرس و شماره تلفن
شماره مجوز شرکت
و تاریخ انقضای شماره مجوز

- کارت شاسایی فوق باید در تمام مدت که مامور در حال انجام کار است قابل رویت باشد و چنانچه مشتری تقاضای کارت کرد فورا آنرا نشان دهد
- این نوع کسب و کارها مجوز هیچگونه درخواستی از هیچ واحد مسکونی از ساعت 9 عصر تا 9 صبح را ندارند.

بنابراین، اگر شخصی به در خانه آمد و خود را کارمند شهرداری معرفی کرد، به هیچ عنوان اجازه ورود به خانه را ندهید و با شماره 1234-266-403 تماس بگیرید.

درصورتیکه شهرداری ورود به خانه کسی را ضروری بداند، ابتدا تماس میگیرد و قرار ملاقاتی را تنظیم میکند.

چکه کردن از درب نوشیدنی های گرم شرکت تیم هورتونز حاشیه ساز شد
مدیران اجرایی تیم هورتونز طی نشست خبری از سابقه 20 ساله استفاده از این درب ها خبر دادند که هم اکنون با اعتراضات مشتریان مبنی بر چکه کردن از درب ها مواجه شده اند.

این شرکت مدت هاست که در عرصه بازار رقابتی قهوه پیشرو بوده است و البته بسیاری از فرانچایزها بر این باورند که طراحی مجدد درب ها چاره ساز نیست.

انجمن بین المللی فرانچایز شمالی (Great White North Franchisee Association) با تیم هورتونز در مورد هرگونه سوء استفاده از صندوق تبلیغات ملی مبنی بر کاهش مزایای کارکنان پس از افزایش حداقل دستمزد در انتاریو، به طور علنی مذاکره کرده است و Alex Macedo، نماینده تیم همرتونز، متعهد شد تا همه چیز را تغییر دهد.

اکنون Macedo قصد دارد بر حفظ سودآوری و خوشحالی مشتریان تمرکز کند.

همچنین وی اعلام کرد از این پس مشتریان شاهد بسته بندی جدید این قوطی ها و سازگار با محیط و ارائه طرح های دیگری از جمله صرف صبحانه، منوی کودک، کیوسک های دیجیتال و برنامه وفاداری خواهند بود.

علاوه بر مشکل درب، این شرکت قصد دارد در اواخر سال جاری یک طرح بازاریابی جدید راه اندازی کند که بر اساس مضمون داستان مربوط به تیم هورتونز است.

تبلیغات اولیه شامل داستان هایی در مورد دختریست که دچار اختلال شنوایی است و مجبور است سفارش خود مانند دونات یا شکلات داغ را بر روی صفحه شیشه ای شرکت بنویسد تا کارمند تیم هورتونز از روی یادداشت وی منظورش را دریابد و همچنین می توان تیم کوهستانی هاکی Kenyan را برای این تبلیغ درنظر گرفت که نوشیدنی های برند این شرکت را در دست گرفته اند و به کانادا می آیند تا با NHL stars بازی کنند.

هدف از این تلاش ها شناخته شدن این شرکت در میان رقبای خود به عنوان برند برتر است.

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز