افتان، افتان و باز هم افتان قیمت ! قیمت خانه در ونکوور کمتر از یک میلیون دلار کاهش یافت و در طی بیست سال میزان فروش به پایین ترین سطح خود رسیده است.

Submitted on ی., 07/21/2019 - 10:08

بنا بر جدید ترین اخبار در ونکوور که گرانترین بازار کانادا می باشد، متوسط قیمت خانه در ماه جون پایین آمد و به زیر یک میلیون دلار رسید. همزمان فروش خانه به کاهش ادامه داد و آنقدر پایین آمد که به سطح قیمت ۱۹ سال پیش رسید.

بنا بر گزارش حاصله از انجمن مشاوران املاک در ونکوور، شاخص قیمت کامپوزیت خانه به ۹۹۸۷۰۰ دلار رسید و ۹/۶٪ نسبت به همین زمان در سال گذشته پایین آمد.این کاهش نسبت به ماه می ۰/۸٪ شد.

در این میان، قیمت جامع خانه برای خانه های مستقل به میزان ۱۰/۹٪ نسبت به سال گذشته افت داشت و به ۱۴۲۳۵۰۰ دلار رسید اما نسبت به ماه می کمی رشد داشت و میزان رشد ۰/۱٪ بود.

قیمت تاون هاوس نسبت به سال گذشته ۸/۶٪ کاهش داشت و به ۷۷۴۷۰۰ رسید و نسبت به ماه گذشته ۰/۶٪ کاهش داشت.

قیمت آپارتمان نسبت به سال گذشته ۸/۹٪ کاهش یافت و به ۶۵۴۷۰۰ دلار رسید ونسبت به ماه گذشته ۱/۴٪ پایین آمد.

همزمان آنچنانکه که قیمت خانه پایین می آید، تعداد فروش خانه نیز به طور چشمگیری پایین می آید.

در ماه جون، تعداد فروش ۲۰۷۷ باب بود که کاهشی ۱۴/۴٪ درصدی در مقایسه با همین زمان در سال گذشته داشت. در قیاس با متوسط فروش در ماه جون، فروش ۳۴/۷٪ افت داشت و از سال ۲۰۰۰ تا کنون کمترین فروش محسوب می شود.

بیشترین کاهش فروش در مورد آپارتمان بود. در ماه جون تعداد آپارتمان فروخته شده ۹۴۱ دستگاه بود و کاهش ۲۴/۱٪ نسبت به سال گذشته داشت.

فروش خانه های متصل به میزان ۷٪ نسبت به سال گذشته کاهش داشت و فروش خانه های مستقل ۲/۶٪ کاهش داشت.

تعداد خانه های تازه لیست شده در ماه جون نیز به میزان ۱۰٪ نسبت به سال گذشته کاهش داشت و به ۴۷۵۱ دستگاه رسید. تعداد کل خانه های لیست شده ۲۵/۳٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافت و به ۱۴۹۶۸ عدد رسید.

شاخص ها ی استفاده شده برای اندازه گیری بازار خریداران یا بازار فروشندگان نشان می دهد که نسبت معاملات به لیست برای تمام خانه ها در ماه جون ۱۳/۹٪ بود که
خانه های مستقل در این میان ۱۱/۴٪ داشتند و خانه های مستقل ۱۵/۸٪ و آپارتمان ۱۵/۷٪ بود.

بنا بر گزارش تورنتوپرشنز، نسبت زیر ۱۲٪ نشان دهنده ی سیر نزولی قیمت خانه می باشد و افزایش ۲۰٪ نشان می دهد که قیمت خانه بالا خواهد رفت.

Ashley Smith، رئیس انجمن مشاوران املاک ونکوور به این نکته اشاره کرد که خریداران در بازار در حال حاضر در پنج سال اخیر مشهورترین در بازار هستند. فروشندگان
هنوز از بازار خود برای ارزش دادن به خانه های خود استفاده می کنند. اگر فروشندگان بخواهند فروش موفقیت آمیزی داشته باشند باید قیمت را به نسبت بازار تعدیل کنند.
تورنتوپرشنز

نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز