احتمال ممنوعیت مادام العمر ورود به خاک آمریکا برای کانادایی هایی که در صنعت ماریجوانا مشغول به کار هستند و یا ماریجوانا مصرف میکنن

Submitted on Mon, 09/24/2018 - 19:26

احتمال ممنوعیت مادام العمر ورود به خاک آمریکا برای کانادایی هایی که در صنعت ماریجوانا مشغول به کار هستند و یا ماریجوانا مصرف میکنن
طبق اعلام رسمی اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا، ماری جوانا به عنوان یک ماده غیرقانونی شناخته میشود و با کسانی که در حوزه تولید یا استعمال این گیاه هستند برابر با فروشندگان مواد مخدر برخورد میشود.

Todd Owen در مصاحبه با Politico گفت: "اداره گمرک ایالات متحده قصد ندارد از تمامی کانادایی هایی که وارد خاک کشور می شوند برای استعمال ماری جوانا بازپرسی کند، فقط در صورتی که رفتار یا بوی مشکوکی کشف شود ممکن است سوالاتی پرسیده شود." وی همچنین افزود: "چنانچه فردی در مورد سابقه استفاده از ماری جوانا دروغ بگوید، کلاهبرداری محسوب شده و موجب ممنوعیت مادام العمر ورود به خاک آمریکا می شود." در صورت ممنوعیت مادام العمر فرد می تواند تقاضای عفو کند، این پروسه چندین ماه به طول می انجامد و 585 دلار آمریکا خرج دارد.

هرکس وارد خاک آمریکا شده باشد می داند رایج ترین سوالی که از مسافران می شود شغل آنان است. چنانچه فردی در صنعت تولید یا پخش ماری جوآنا فعالیت دارد از ورود به خاک آمریکا منع می شود، چرا که دولت آمریکا این ماده را غیرقانونی می داند.

جاستین ترودو در مصاحبه با CBC با بیان اینکه دولت هر کشوری محق است در مورد ورود افراد به خاک کشورش تصمیم بگیرد اغلام کرد قصد ندارد دولت آمریکا را در این مورد تحت فشار بگذارد، و تمام تلاش دو کشور بر این است که رفت و آمد بین کانادا و آمریکا مختل نشود.

تصادفات مرگبار و تاسیس آزمایشگاه تحقیقاتی خودروهای خودران اوبر در تورنتو
یک ماه پس از یک تصادف مرگبار رانندگی در ارتباط با یکی از وسایل نقلیه خودران اوبر در آریزونا، این شرکت نه تنها تلاش های تحقیقاتی خود را دو برابر کرد، بلکه در یک مرکز تحقیقاتی که فقط در جهت کاهش احتمال وقوع حوادث مشابه در آینده راه اندازی شده سرمایه گذاری کرد.

شرکت مستقر در سانفرانسیسکو-کالیفرنیا روز پنج شنبه اعلام کرد که گروه فن آوری پیشرفته (ATG) خود را در تورنتو گسترش می دهد و یک آزمایشگاه مهندسی جدید را برای بار نخست در کانادا راه اندازی میکند. اوبر می گوید قصد دارد 200 میلیون دلار در این آزمایشگاه طی پنج سال آینده صرف کند و در نهایت شمار مدیران خود را در این شهر از 200 تا 500 کارمند افزایش خواهد داد.

ATG Uber در تورنتو یکی از چهار مرکز تحقیقاتی مستقل در کنار سانفرانسیسکو، پیتزبورگ و فونیکس است.

دارا خسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر، به CBC گفته است: "با برنامه استخدام 500 نفری در بخش اداری در جهت پیشرفت و گسترش حمل و نقل، عملی اساسی و کارامد انجام خواهیم داد."

این سرمایه گذاری در زمانیست که اوبر با چالش های بزرگی در داخل و خارج دست و پنجه نرم میکند. این شرکت همچنان با مدیر عامل سابق و موسسش، Travis Kalanick، درگیر است. تحقیقات اخیر در مورد تصادفات مرگبار خودروهای خودران در تورنتو دوباره در مرکز توجه قرار گرفته است.

راکل اورتسون، دانشمند ارشد ATG و متخصص مشهور در زمینه کامپیوتر، بیان کرد: "ین تیم تحقیقاتی در اینجا تکنولوژی AI را توسعه می دهد که عملکرد سیستم را بهبود می بخشد و همچنین قابلیت های جدید را ایجاد می کند." کار آنها کمک به خودروهای خودران اوبر می شود و از فاصله ای دورتر، اشیا را دقیق تر شناسایی می کنند و سریعتر واکنش نشان می دهند – وی بیان کرد آنها "پیشرفت فوق العاده ای" را در این 15 ماه از زمان انتخاب او به عنوان سرپرست آزمایشگاه تورنتو داشته اند.

اوبر قصد دارد ثابت کند که خودروهایش می توانند با خیال راحت کار کنند و به اندازه کافی برای برگشتن به جاده قابل اعتماد هستند.

دارا خسروشاهی نخستین سفر خود به تورنتو را به عنوان مدیر عامل اوبر انجام داد و اعلام کرد که این شرکت سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری را در یک مرکز مهندسی جدید و گسترش آزمایشگاه تحقیقاتی با گروهی پیشرفته در شهر ایجاد کرده است.

خسروشاهی بیان کرد که آزمایشگاه اوبر در تورنتو امروزه بیش از 50 محقق دارد و انتظار می رود که این تعداد را به میزان قابل توجهی- شاید دو برابر تعداد فعلی آن گسترش دهد.

محققان آزمایشگاه از هوش مصنوعی برای مقابله با سه وظیفه جداگانه اما مرتبط استفاده می کنند. اول، درک محیط اطراف وسیله نقلیه است، شناسایی نشانگرهای خط، نشانه های خیابانی، درختان و، البته، وسایل نقلیه دیگر. دوم، درهر لحظه مشخص، پیش بینی می کند که این وسایل یا دوچرخه، یا عابران پیاده، و یا سگ های آنها هستند. و سومین مرحله استفاده از این اطلاعات است تا خودرو برنامه ریزی کند که باید در مرحله بعد چه کاری انجام دهد.

این عملکرد علاقمندان به تویوتا را به خود جلب کرده است و گفته می شود که در ماه گذشته 500 میلیون دلار آمریکا در یک کار تجاری با این نوع خودروها سرمایه گذاری شد.

خسروشاهی بیان کرد از قابلیت های اوبر اطمینان دارد و مدام درحال ارتقاء عملکردهای تکنولوژیک این شرکت است.

اولین ساحل سرپوشیده کلگری افتتاح شد
در مورد آب و هوای سرد و برفی کلگری نگران نباشید چون راه نجاتی هست.

درب های Beach YYC، جدیدترین مرکز تفریحی کلگری و تنها ساحل سرپوشیده در فضای باز، در اولین روز از پاییز -23 سپتامبر- به روی عموم باز شده است.

با تکمیل ساخت نهایی، 13000 متر مربع، به چندین زمین والیبال، اختصاص داده میشود و همچنین میزهای پیک نیک برای تماشاچیان در نظر گرفته شده و یک کافه برای صرف نوشیدنی و رفع خستگی در این مجموعه آغاز به کار خواهد کرد.

همچنین قرار است علاوه بر برگزاری لیگ های مختلف والیبال، برگزاری مسابقات فوتبال و فریزبی به این مجموعه اضافه شود. همچنین شما میتوانید کل ساختمان را برای جشن تولد اجاره کنید.

در وب سایت Beach YYC آمده است "ما می خواستیم مکانی را فراهم کنیم تا در تمام سال، بتوانید حس تابستان را داشته باشید. جایی که کفش های خود را از پا درآورید و پاهای خود را در شن و ماسه غوطه ور سازید، و بازی کنید."

Elliot Weinstein، مالک Beach YYC در ایمیلی اعلام کرد که احتمال افزودن استخر به این ساحل زیاد است.

وی گفت: "نمی خواهیم شن و ماسه را خیلی مرطوب کنیم، بنابراین باید بعدا آن را امتحان کنیم و ببینیم که چطور این کار عملی میشود."

دمای این مجموعه 18تا 19 درجه سانتیگراد است و زیر شن و ماسه عایق کار گذاشته شده تا از سرد شدن جلوگیری کند. همچنین در سقف، پکیج های گرمایشی تعبیه شده تا از سرمای منفی 30 درجه سانتیگراد زمستان کلگری جلوگیری کند.

Beach YYC
زمان: در تاریخ 23 سپتامبر 2018 افتتاح می شود
ساعت: برنامه های لیگ والیبال را از اینجا مشاهده کنید
مکان: 3030-2600
Portland Street SE, Calgary

منبع
iraniancanada

بیشترین بازدید اخبار امروز