تست مثبت سالمند کبکی در کشتی کروز ژاپنی آنها را راهی بیمارستان کرد

Submitted on Mon, 02/17/2020 - 11:58

یک زوج سالمند کبکی بدلیل تست مثبت کروناویروس در قرطینه کشتی کروز ژاپنی برای درمان راهی بیمارستانی در ژاپن شدند.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی نیوز، دختر این زوج در مصاحبه با رسانه های کانادایی گفت که «دایان و برنارد منارد»، هر دو ۷۵ ساله، اخیرا موفق به تماس با خانواده شان شده اند.

«چانتال منارد»، با بیان این مطلب تاکید کرد که والدینش که از ۵ فوریه در یکی از بنادر جنوب غربی توکیو در محدود کابینهای کشتی کروز ژاپنی اقامت داشتنه، به علت بیماری خسته شده و احساس ضعف و شکنندگی می کنند.

او محل زندگی والدینش را در شهر گاتینهو – کبک خواند و بیان کرد که منتظر هستند که آنها با آمبولانس به بیمارستان نظامی کانادا (در انتاریو) منتقل و در آنجا قرنطینه شوند.

وزارت بهداشت کانادا نیز از تست مثبت ۱۵ کانادایی از جمله این زوج کبکی در کشتی کروز ژاپنی خبر داده است.

همچنین به گزارش سی بی سی، وی با اشاره به بروز علائمی مانند تب ، عطسه و سرفه در آنها و سپس مراجعه به مراکز درمانی ادامه داد: والدین من بیش از هرچیز از ضعف جسمی شکایت دارند و اغلب حتی غذا نمی خورند و ترجیح می دهند بخوابند بطوریکه طی ۴ روز گذشته آنها تقریبا هیچ چیز نخورده اند.

وقتی این زوج با کشیده شدن ضربدر روی در کابین خود متوجه بیماریشان شدند، نامه ای به آنها داده شده که طی ۳۰ دقیقه وسایل شان را جمع کرده و سریع به بیمارستان منتقل شوند.

در حال حاضر این زوج  در دو اتاق مجزا در بیمارستان نظامی ژاپن بستری بوده و تحت مراقبت هستند. آنها فقط از طریق بی سیم با هم در ارتباط هستند.

الکسی فریوه، نوه این زوج نیز با اشاره به ارتباط ویدئویی با این زوج از نگرانی خانواده در رابطه با سلامتی آنها خبر داد و گفت ۶۰ سال است که از اینها جدا نبوده ایم و شرایط فعلی برایمان خیلی سخت است.

دختر این زوج نیز که بارها برای بازگشت والدین خود به مقامات مسئول دولتی مراجعه کرده خواستار بازگشت تمام کانادایی ها به کشور شد.

در عین حال وزارت بهداشت کانادا از اعزام سه نیروی بهداشتی برای رسیدگی به وضعیت کانادایی هایی که در کشتی کروز ژاپن هستند خبر داد.

اخبار کروناویروس در رسانه هدهد کانادا

منبع
hodhod

بیشترین بازدید اخبار امروز