تهوع آور است! زن انتاریویی ۲ موش مرده را در شیر خود پیدا کرد

Submitted on ی., 04/03/2022 - 21:49

ایمنی مواد غذایی در کانادا واقعا نگران کننده است...

اخیراً یک زن انتاریویی وقتی یک موش سیاه و مرده را در کیسه شیری که معمولاً در سوپرمارکت ها یافت می شود نوشید و شیر عمدتاً به پسر سه ساله اش خورانده شده بود شوکه شد. او شوکه و منزجر شده بود، اما نگران سلامتی نوزاد بود.

به گزارش رسانه انگلیسی زبان سی بی سی نیوز، شایلین مارسدن، مادر جوانی که در جزیره کریستین در خلیج جورجیا، انتاریو زندگی می کند، گفت که در خانه آنها شیر یکی از محصولاتی است که باید از سوپرمارکت ذخیره شود زیرا پسر سه ساله اش، اونیکانیو دوست دارد قبل از رفتن به رختخواب یک وعده غذایی بخورد و با هر وعده غذا شیر بنوشید.

و من همیشه Neilson TruTaste را خریداری کرده ام که در سوپرمارکت ها محبوب است و هرگز نام تجاری را تغییر نداده است. آخرین مورد در ۱۷ مارچ خریداری کردم.

با این حال، یک روز، بعد از اینکه شیر را طبق معمول برداشتم، به طور مبهم احساس کردم که کیسه شیر کمی سنگین تر از حد معمول است. مارسدن با شک و تردید شیر را بلند کرد و به دقت بررسی کرد.

در این مرحله مهم نیست، مارسدن بلافاصله شوکه شد!

ماردن ۲۸ ساله گفت: «من به وضوح می‌توانستم دم بلند و موهای تیره را ببینم، و بلافاصله متوجه شدم که این یک موش است.

"سطح حالت تهوع باورنکردنی است... من واقعاً می خواهم دهان شویه و سفید کننده بنوشم، مریض و مریض هستم!"

در ۲۶ مارس، کمی بیش از یک هفته پس از کشف موش مرده در شیر، مارسدن موش مرده دیگری را در ته شیر دوم Neilson TruTaste پیدا کرد.

می دانید در این بسته بزرگ شیر سه بسته جداگانه وجود دارد، بعد از اینکه او و پسر ۳ ساله اش تقریباً دو بسته اول را تمام کردند، موش های مرده در ته کیسه ها پیدا شدند.

کارشناسان می گویند در حالی که این حادثه نگران کننده است، به ندرت اتفاق می افتد. با این حال، برای ماردن، او اعتماد خود را به مؤسساتی که برای ایمن نگه داشتن غذا طراحی شده اند از دست داده است و نگران عواقب بالقوه سلامتی «شیر موش مرده» برای او و نوزادش است.

ماردن گفت که پس از نوشیدن شیر دچار اسهال شد و همچنان در حال آزمایش پسرش برای هر گونه علائم بیماری بود. پزشکان به او گفتند که پسرش Onikaniw در خطر ابتلا به کرم ها قرار دارد.

همین سال گذشته تشخیص داده شد که Onikaniw مبتلا به آسم است و Marsden نگران بود که نوشیدن شیر آلوده به موش بر سیستم ایمنی بدن او تأثیر بگذارد.

مارسدن در ۳۰ مارچ شکایتی را به این شرکت ارائه کرده بود.

مارسدن گفت که او در منطقه بومی جزیره کریستین در انتهای جنوبی خلیج جورجیا، حدود یک ساعت رانندگی از میدلند، اونت، زندگی می کند.

معمولاً رفتن به سوپرمارکت برای خرید مواد غذایی برای او بسیار دشوار است. بیش از یک ساعت طول می کشد تا با کشتی و ماشین به آنجا برسد. همراه با افزایش کلی هزینه های زندگی، خرید این نوع محصول مشکل ساز واقعاً شرم آور است. .....

پس از وقوع این مورد، او گفت که دو بار در مورد غذا خوردن و خرید مواد غذایی در سوپرمارکت فکر خواهد کرد. مارسدن گفت: "اعتمادم به غذا و تولید را از دست داده ام."

مارسدن گفت: "فقط ای کاش تولیدکنندگان و شرکت‌ها مسئولیت بیشتری داشتند و این موارد را جدی می‌گرفتند. به خصوص با توجه به قیمت‌های مواد غذایی که در حال حاضر بسیار بالا هستند، یک بی تناسبی آشکار بین چیزی که دریافت می‌کنیم و هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنیم وجود دارد." این برای هر کسی اتفاق می‌افتد و من فقط امیدوارم دیگر تکرار نشود."

ممکن است شیر ​​بیشتری آلوده شود

ساپوتو، رئیس شرکت لبنیات نیلسون، در ایمیلی گفت که این شکایت را دریافت کرده است.

"در حالی که بعید است این اتفاق در هیچ یک از تاسیسات ما رخ دهد، و ما هیچ شکایت مصرف کننده مشابهی دریافت نکرده ایم، ما همه بازخوردها را جدی می گیریم و با آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) برای بررسی کار خواهیم کرد."

بنا به گزارش تورنتوپرشنز، ایان یانگ، دانشیار دانشکده بهداشت عمومی و شغلی دانشگاه رایرسون، گفت: در حالی که این حادثه آزاردهنده است، مردم همچنان باید به سیستم نظارتی مواد غذایی کانادا اعتماد داشته باشند.

یانگ گفت: «ما یکی از ایمن‌ترین سیستم‌های ایمنی مواد غذایی در جهان را داریم. گاهی اوقات مشکلاتی در مورد کنترل کیفیت وجود دارد... اما به طور کلی، مواردی از این دست بسیار نادر است.»

یانگ همچنین گفت که دانستن چگونگی وقوع این حادثه دشوار است، اما با توجه به نحوه اداره تأسیسات، این احتمال وجود داشت که بیش از یک کیسه شیر آلوده شده باشد. این قطعاً یک نگرانی است زیرا می تواند دسته های بیشتری را آلوده کند.»

آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) تحقیقاتی را آغاز کرده است.
CFIA تأیید کرد که تحقیقاتی را در مورد این موضوع آغاز کرده است.

"در حال حاضر CFIA هیچ شکایت مشابه دیگری دریافت نکرده است و هیچ اطلاعیه فراخوانی در نتیجه شکایات صادر نشده است و هیچ بیماری در حال حاضر به CFIA گزارش نشده است."

CFIA در حال حاضر در حال پیگیری شکایت است و پس از تکمیل تحقیقات به شاکی اطلاع خواهد داد.

مارسدن گفت که علائم اسهال خود را در زمان شکایت گزارش نکرده و فقط آن را به مقامات پزشکی گزارش کرده است.

به هر حال اگر این شیر را اخیرا خریده اید، مراقب باشید...

تورنتوپرشنزداتکام
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians

بیشترین بازدید اخبار امروز