شهروندان یورک باید قدردان اهداکنندگان زمین ۱۶ هکتاری باشند

Submitted on چ., 12/22/2021 - 18:34

پس از چهار سال فعالیت، بزرگترین اهدای زمین در تاریخ نیومارکت در یورک اکنون به پایان رسیده است. سازندگان شرکت Marianneville Developments Limited ۱۶هکتار به ارزش ۱۴ میلیون دلار به Glenway community اهدا کرد.بسیاری ازاین خانه ها بسیار خوش شانس هستند که رو به پارک قرار می گیرند.

بر اساس گزارش ها، زمین اهدا شده توسط سازندگان در شرق خیابان Bathurst، شمال خیابان Binns Avenue,، غرب الکس دونر درایو Alex Doner Drive ، و در مجاورت Borland Court و Otton Road واقع شده است.

در بیانیه ای از شهر نیومارکت آمده است که این زمین برای پارک ها، فضاهای باز عمومی، مسیرها و پشتیبانی از امکانات مدیریت آب باران موجود در منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گزارش شده است که این کمک برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ اعلام شد و این کمک به طور رسمی در ۱۴ دسامبر تکمیل شد.

جان تیلور، شهردار نیومارکت گفت که از شرکت Marianneville Developments Limited برای اهدای ۱۶ هکتار فضای سبز تشکر کرده است. این یکی از بزرگترین اهداهای زمین در تاریخ شهر است و به ما کمک می کند تا به ایجاد مکان ها و فضاهای عمومی فوق العاده در نیومارکت ادامه دهیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Marianneville هستیم تا این زمین اهدایی را به فضایی برای لذت بردن ساکنان و گردهمایی آنها به عنوان یک جامعه تبدیل کنیم.

در این بیانیه آمده است که ماریانویل Marianneville همچنین با طراحی و ساخت مسیرهای آینده با هزینه در زمان توافق شده با شهر موافقت کرده است.

این مسیر به مسیرهای موجود در پیاده‌رو خیابان Bathurst، کربی کرسنت پارک و الکس دونر درایو متصل خواهد شد. کار طراحی پس از مشورت با مردم نهایی خواهد شد.

شهر نیومارکت گفت که با احتساب ۱۶ هکتار زمین، ۲۷ درصد از زمین های توسعه یافته توسط Marianneville در نیومارکت به پارک ها، مسیرها، فضاهای باز یا زمین های حفاظت شده اختصاص داده خواهد شد.
تورنتوپرشنز
https://www.torontopersians.com/

منبع
torontoPersians
نوع خبر

بیشترین بازدید اخبار امروز